Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:02:38 GMT

غلامعلی امیر نوری مهمان رادیو پیام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۳۶۶۳

غلامعلی امیر نوری مهمان رادیو پیام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «پرنیان صدا» از  بخش های متنوع و جذاب مسابقه، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و... تشکیل شده است که جمعه شبها از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد بصورت زنده با اجرا و گویندگی سعید توکل روی آنتن می رود.

مهمان ویژه این هفته «پرنیان صدا» غلامعلی امیر نوری گوینده پیشکسوت رادیو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر نوری یکم دیماه ۱۳۱۷ متولد و کارش را قبل از انقلاب اسلامی در رادیو زاهدان به عنوان گوینده، نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر و... شروع کرد. او بعد از مدتی به تهران آمد و از سال ۱۳۴۲ وارد سازمان صداوسیما شد و در رادیو ایران کار خود را ادامه داد. امیر نوری تا به امروز در برنامه‌های مختلف رادیویی گویندگی کرده است.

همزمان با پخش زنده «پرنیان صدا» از بخش شبانگاهی رادیوپیام این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا بصورت زنده و تصویری پخش می شود.

همزمان با پخش برنامه از آنتن شبکه رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد. متقابلا مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

کد خبر 4963965 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا موسیقی ایرانی فیلم کوتاه حوزه هنری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمدمهدی دادمان سازمان سینمایی برنامه تلویزیونی نماهنگ سینمای مستند سریال ایرانی شبکه پنج سیما امیر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رسانه‌ای گرم به نام رادیو است که در لحظات تلخ و شیرینی زیادی همراه مردم ایران بوده است.
 امروز ۸۴ سال از تآسیس رادیو ایران و ۵۲ سال از تأسیس رادیو در لرستان می‌گذرد و همچنان مخاطبان زیادی پای ثابت برنامه‌های آن هستند.
 هم اکنون ۴۸ برنامه رادیویی در رادیو لرستان به صورت زنده و ضبطی پخش می‌شود؛ و حدود سه ساعت برنامه در رادیو بروجرد تولید و پخش می‌شود.
 همچنین ۹۰ درصد از مردم لرستان از پوشش کامل رادیو لرستان برخوردارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند