Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار خراسان‌شمالی گفت: با خود عهد کرده‌ایم که طی برنامه‌ریزی یک ساله به تمام روستاهای استان عملیات گازرسانی را به اتمام برسانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی در نشست با مدیر بنیاد علوی ‌درباره بررسی تفاهم نامه های استان با این نهاد اظهار داشت: بنیاد علوی اعتبارات خود را در استان جهت پیشبرد اهداف و انجام پروژه‌ها افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

300 روستای استان لرستان گاز رسانی می‌شودزنجان| عملیات گاز رسانی به 150 روستا در استان زنجان در دستور کار قرار داردعملیات گاز رسانی به 40 روستای بخش الوار گرمسیری آغاز می‌شود

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی نسبت به تعهدات خود در قبال بنیاد علوی و اجرای پروژه ها پایبند است افزود: با ورود هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری بنیاد علوی به خراسان شمالی و ایجاد فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال کرامت مردم استان حفظ خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تا 15 روز آینده سند 3 ساله توسعه همه جانبه شهرستان مانه و سملقان آماده خواهد شد گفت: 190 پروژه در قالب سند جهش تولید استان در خراسان‌شمالی اجرا خواهد شد که سهم شهرستان مانه و سملقان باید با نگاه توسعه‌ای و عمرانی جمع بندی شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیشتر نداشته های شهرستان مانه و سملقان در حوزه آب و گاز است خاطر‌نشان کرد: با خود عهد کردهایم که طی برنامه‌ریزی یک ساله به تمام روستاهای استان عملیات گازرسانی را به اتمام برسانیم.

شجاعی در پایان با اشاره به اینکه گردشگری دومین پیشران اقتصادی خراسان شمالی است و باید مورد توجه قرار بگیرد٬ خاطرنشان کرد: جمعیت عشایری استان نمره قابل قبولی در تولید دام سبک در کشور دارند که باید زیرساخت‌های مناسبی برای آنان طی سه سال آینده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/312/ ز

R7719/P/S6,55/CT11 بیشتر بخوانید... خوزستان| عملیات گاز رسانی به اندیمشک در دو مرحله اجرا می‌شود حضور فعال بانک پارسیان در طرح های آب رسانی و گاز رسانی به مناطق محروم کشور/ عملکرد درخشان بانک های خصوصی در اشتغالزایی بوشهر| ۳۶۴ کیلومتر شبکه گاز رسانی در شهرستان کنگان اجرا شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی گاز رسانی بنیاد علوی عملیات گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از شکسته شدن دو بند خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل سیلاب و شکسته شدن بند‌های خاکی زیرکوه، روستا‌ها تخلیه و با دستور استاندار جلسه اضطراری سیلاب در استان برای امدادرسانی برگزار می‌شود.

او افزود: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده شکست.

آخوندی با بیان اینکه طی تماسی تلفنی ساعت ۴ صبح با فرماندار شهرستان زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستا‌های پایین دست داده شد، اظهار کرد: فرماندار شهرستان و مدیرکل هلال احمر پیگیری‌های لازم را انجام دادند و مردم روستا (۶۰ خانوار) سریعاً تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: ساعت ۱:۲۰ دقیقه صبح سد نوده شکسته شده، اما به لطف خدا با اقدام سریع و تخلیه روستا برای کسی اتفاقی پیش نیامده است و خسارت جانی نداشته ایم.

او بیان کرد: سد روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است و بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد شده و روستا‌های بقرایی و محمد آباد را هم تحت تأثیر قرار داده است.

آخوندی بیان کرد: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده لذا تیم‌های تخلیه آب مستقر شده اند و به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه‌ها هم به کمک مردم لایه روبی خواهد شد.

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.
سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین