Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:صنعت برق استان زنجان در طول یکسال هیچ مشکلی درحوزه تامین و توزیع برق به تمامی مشترکان ندارد و فقط ۳۰۰ ساعت از فصل تابستان که با اوج گرما و افزایش مصرف برق همراه است نیازمند همکاری همه مشترکان برق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:در سال گذشته با همکاری بخش‌های مختلف، بدون خاموشی از زمان پیک مصرف انرژی برق عبور کردیم و برق پایداری عرضه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: امسال هم با مدیریت صحیح مصرف برق و همکاری مشترکان  مانند پارسال هیچگونه خاموشی نخواهیم داشت.

او تصریح کرد:میزان مصرف مشترکان استان زنجان در بخش خانگی ۱۸ درصد، کشاورزی ۱۹ درصد و ۵۲ درصد صنعتی است.

علیزاده اضافه کرد:مصرف استان زنجان متوسط خانگی ۱۵۰ کیلو وات در ماه استو در بین مشترکان ۱۵ درصد بیش از حد کیلو وات استفاده می‌کنند و ۸۵ درصد مابقی همچنان همراه تلاشگران برق استان هستند.

الگوی مصرف در استان زنجان ۳۰۰ کیلو وات ساعت است چنانچه که در فصل تابستان در اوج مصرف برق بیش از این استفاده شود ۱۶ درصد هزینه برق مشترکین پر مصرف اضافه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان  یکی از راه‌های مؤثر در کاهش هزینه‌های برق را مدیریت مصرف در زمان‌های پیک و عدم استفاده از دور تند کولرآبی و تنظیم درجه ۲۴ برای کولر‌های گازی برشمرد.

او ادامه داد:شرکت توزیع برق در بحث خدمات رسانی به مشترکان شهر‌ها وروستا‌ها با ظرفیت کامل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری وبالای ۹۹ و ۷ درصد روستایی را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق مشترکان برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۲ حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور ۳۰۸ نفر است.

وی افزود: جمع کمک‌های نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته ۷ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: این کمک‌ها در زمینه حمایت از خانواده‌ها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان در جهت رفع نیازمندی‌های مددجویان هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی