Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک فاضلی، ، به کاهش مصرف لبنیات در کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل کاهش سرانه مصرف لبنیات در کشور همواره موضوع بهبود تغذیه دانش‌آموزان و توزیع شیر در مدارس مطرح بوده اما این فرآیند به دلیل افزایش قیمت لبنیات قطع شد چرا که بازدهی و فایده مورد انتظار در جهت رفع سوء تغذیه دانش آموزان را نسبت هزینه‌‌های صورت گرفته به همراه نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان سراوان و مهرستان در مجلس یازدهم اظهار کرد: برای بهبود تغذیه دانش آموزان بهتر است در هزینه‌های تامین نوشت افزار به خانواده‌ها کمک کنیم تا مبلغ صرفه جویی شده توسط سرپرست خانوار صرف تغذیه مناسب فرزندش شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، اظهار کرد: توزیع شیر با وجود شیوع ویروس کرونا و احتمال انتقال آلودگی و همچنین احتمال فساد شیر در زمان انتقال از کارخانه یا در مدارس منطقی و به صرفه نیست .

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم، با بیان اینکه دولت باید برای افزایش سرانه مصرف لبنیات در کشور برنامه ریزی کند، تصریح کرد: بنده در سال 1363 توزیع شیر در مدارس سراوان و سیستان و بلوچستان را که از محروم‌ترین مناطق کشور است، آغاز کردم اما آنطور که انتظار می‌رفت به نسبت هزینه‌های صورت گرفته اثربخش نبود. بنابر این بهتر است برای رفع سوء تغذیه دانش آموزان و افزایش سرانه مصرف لبنیات راه های دیگری اندیشیده شود. /

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مصرف لبنیات در کشور سرانه مصرف لبنیات تغذیه دانش آموزان توزیع شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در مجتمع ورزشی شهید رجایی ارومیه در گفتگو با خبرنگاران افزود: استمرار نهضت ملی احداث فضا‌های ورزشی برای سال ١٤٠٣ برنامه ریزی شده است که با اولویت مناطق محروم اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش و ۳۳ درصد به سرانه ورزشی افزوده شده و با این اقدام سرانه از سه دهم (۰.۳) مترمربع به چهار دهم (۰.۴) مترمربع رسیده است.

وی در خصوص وضعیت آذربایجان غربی هم اظهار کرد: ۱۰۷ هزار مترمربع با اجرای طرح شهید سلیمانی به فضای ورزشی دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی افزوده شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: سال گذشته ۴۱۰ میلیارد ریال برای بهسازی و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی و سلامت در این استان هزینه شد که با توجه به پیشرفت‌های انجام شده پیش بینی می‌شود این اعتبارات امسال ۲ برابر شود.

ستاری فرد گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته در سال ١٤٠٢، آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشتاز در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و عملکرد بسیار خوبی را در این زمینه داشته است.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های مهم آذربایجان غربی در زمینه ورزش دانش آموزی بسیار است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانی‌های مهم کشوری و حتی بین المللی ورزش‌های دانش آموزی را در این استان شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد