Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم شاهین گفت: با کادر قوی‌ که تشکل دادیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چرا که می‌دانیم شاهین توانایی ماندن در لیگ را دارد.

مهرداد کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخابش به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: چندین بار با جدایی سرمربی‌های قبلی مسئولیت تیم را به صورت مقطعی به عهده گرفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال مدیران تیم به من لطف داشتند و مرا انتخاب کردند. با کادر قوی‌ای که تشکل دادیم تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم چرا که می‌دانیم شاهین توانایی ماندن در لیگ را دارد.

او در خصوص انتخاب دارکو دراژیچ به عنوان کمک مربی در کادر فنی این تیم گفت: دارکو در ایران زیاد کار کرده است. با بگوویچ در پرسپولیس و با بلاژویچ در کرمان کار کرده است. طراح تمرین بسیار قوی‌ای است و تجربه خوبی دارد و مدیریت فنی خیلی خوبی دارد که بسیار می‌تواند به تیم ما کمک کند. خودم هم با او صحبت کردم و با او آشنایی دارم.

 سرمربی تیم شاهین درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بازی سختی پیش رو داریم اما تیم ما با برنامه حاضر می‌شود تا بتوانیم یک بازی آبرومندانه را به نمایش بگذاریم. هشت بازی دیگر مانده و همه تیم‌ها درگیر این هشت بازی خواهند بود و فقط به یک بازی فکر نخواهند کرد. رقابت تا روز آخر ادامه دارد و یک امتیاز هم قطعا تاثیرگذار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهرداد کریمیان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین روز سه‌شنبه را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد. سرخپوشان ایران تمرین امروز را هم، در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛ پاس‌کاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

شش ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین سه‌شنبه بودند. با اتمام فیفادی و تمام شدن تعطیلات اوسمار، تمرینات پرسپولیس از روزهای آینده به شکل جدی‌تری برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پیگیری خواهد شد.

نکته جالب توجه این تمرین این بود که امروز هم همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

حسین بادامکی، معاون باشگاه نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی این تمرین را تماشا کرد.

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواهیم حداکثر امتیازهای باقیمانده را بگیریم
  • نبیل باهویی: بدون شک پرسپولیس قهرمان می‌شود؛ از خورشت بادمجان خیلی خوشم آمد!
  • بدون شک پرسپولیس در لیگ ایران قهرمان خواهد شد
  • تئاتر و نقش آن در بالا بردن توانایی فردی در کودکان
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • گزارش دومین تمرین پرسپولیس بدون سرمربی