Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل تاکسیرانی مشهدمقدس بر نظارت بیشتر بر فعالیت تاکسیرانان مشهد در زمینه بهره‌گیری از ماسک تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید نرخ ابتلا به بیماری کرونا هستیم که ناشی از عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو به دلیل حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران و قطع زنجیره ابتلا به کرونا این سازمان همچون سابق و با عزمی جدی‌تر بر لزوم استفاده تاکسیرانان از ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی این موارد با گشت‌های سیار در خطوط و مبادی ورودی شهر در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد و ناوگان گردشی نیز می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های مشخص شده همچون میدان شهدا و چهار راه نخریسی و... جهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

محبی تصریح کرد: روزانه بیش از هزار پک بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در بین تاکسیرانان توزیع و سلامت آنان نیز توسط اکیپ‌های تست سلامت در چند نقطه از شهر مشهد پایش می‌شود.

وی اضافه کرد: مقابله با کرونا جز با عزم جدی و کمک و رعایت کلیه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نیست و همه ما باید نقش خود را در این راه به صورت کامل اجرا کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل تاکسیرانی ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شیما حلاج گفت: اگر چه سازمان غذا و دارو برحسب وظیفه قانونی موظف است بر تولید، واردات و ارزیابی‌های ایمنی و کیفی فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، بر طبق دستورالعمل‌های معتبر جهانی، نظارت نماید، اما برخی از خانم‌ها به دلیل افراط در آرایش صورت، سلامتی خود را با چالش مواجه می‌کنند.

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها، افزود: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد لذا پیشگیری از آسیب‌های ناشی از افراط در استفاده از فرآورده‌های آرایشی باید نسبت به مصرف این محصولات احتیاط کنند.

وی در توضیح بیشتر اظهار داشت: وقتی رژ لب برای ساعت‌های طولانی روی لب باقی می‌ماند ممکن است مواد اولیه رژ لب‌ها که از آلاینده‌های معمول زیست محیطی هستند به طور ناخواسته و در اثر خوردن یا آشامیدن مواد غذایی، بلعیده شود که نتیجه آن تماس بدن با مواد سمی است.

حلاج گفت: در کنار اقدامات نظارتی، شناسه گذاری فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از اقدامات اداره کل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی برای فراهم نمودن امکان پیگیری اصالت کالا برای مصرف کنندگان است.

کد خبر 6087339 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • هشدار به خانم‌ها در استفاده از رُژ لب/ وجود مواد مضر و سمی
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است