Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کردستان از برگزاری آزمون استخدامی 3 دستگاه نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران در مورخ 20 تیر 1399 خبر داد و گفت: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در این آزمون شرکت کرده‌اند.

سیروان صیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۱۶۶ نفر کردستانی در آزمون سه دستگاه اجرایی کشور شرکت کرده‌اند که از این تعداد 546 نفر مرد و 620 نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: به دلیل شرایط موجود و به منظور راحتی و آرامش خاطر شرکت کنندگان، چهار شهر بیجار، بانه، مریوان و سنندج برای برگزاری آزمون‌های استخدامی 3 دستگاه نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران در نظر گرفته شده است.

صیدی در خصوص جزئیات حوزه‌های انتخابی برای برگزاری آزمون تصریح کرد: قرار بر این است مجموع 335 نفر شرکت‌کننده از شهرهای بیجار، قروه و دیواندره در شهر بیجار، مجموع 228 نفر از شرکت کنندگان شهرهای سقز و بانه در شهر بانه، مجموع 160 نفر از تعداد شرکت کنندگان شهرستان‌های سروآباد و مریوان در شهر مریوان و همچنین مجموع 497 نفر شرکت‌کننده از شهرهای کامیاران، دهگلان و سنندج نیز در دو حوزه انتخابی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون راس ساعت 9 صبح در کل کشور برگزار و 120 دقیقه نیز برای زمان برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.

صیدی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان حاضر در این آزمون ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی آزمون استخدامی استانی اجتماعی برگزاری آزمون شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه ۲۹ فروردین لغایت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

متن کامل اطلاعیه اداره کل نیروی انسانی و تشکیلات سازمان بهزیستی کشور به شرح ذیل است:

 ثبت نام مجدد و امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان در دستگاه های اجرایی کشور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ سال جاری از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشـگاهی به آدرس hrtc.ir صورت می پذیرد.

لـذا متقاضـیان میتواننـد با مراجعه به سایت مذکور نسـبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نماینـد.

تاریـخ برگزاری آزمون مذکور نیز به روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ سالجاری تغییر یافته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است