Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهری گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت مجاری برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره فرهنگی و هنری «نماز و تعالی فرهنگی» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان به صورت مجاری برگزار می شود.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: کودکان 4 تا 10 سال می تواند در بخش نقاشی، عکس با محوریت محراب در خانه از عبادت و راز و نیاز در شرایط خاص کرونایی در خانه همراه با خانواده و یا فیلم قرائت نماز دو رکعتی به صورت کامل آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان در بخش نوجوانان و جوانان 10 تا 17 سال نیز در بخش های خاطره نویسی با موضوع «اولین نمازی که خواندم»، پویا نمایی با موضوع آموزش و تبلیغ نماز در یک دقیقه و بیان تفسیر آیات برگزیده نماز در قالب فیلم حداکثر در 5 دقیقه شرکت کنند.

 

طاهری عنوان کرد: در بخش ویژه نیز علاقمندان و هنرمندان می توانند در موضوع های فیلم کوتاه و مستند تأثیرگذار با موضوع نماز نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا 25 تیرماه از طریق پیام رسان به شماره 09145924120 ارسال کنند و برگزیدگان این جشنواره نیز 31 تیرماه معرفی خواهند شد.

 

طاهری خاطر نشان کرد: پس از اعلام برگزیدگان توسط هیئت داوران در هر رشته به 3 نفر از منتخبان جوایز ارزنده اهدا و در بخش ویژه نیز به بهترین آثار هدیه ویژه ای اهدا خواهد شد.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام داشت: این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور مبین و موسسه فرهنگی سروش نغمه امید برگزار می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فرهنگی و هنری فضای مجازی اردبیل برگزار می شود قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود