Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:26:03 GMT

طرح هر پایگاه بسیج یک رسانه در قشم اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۲۸۹

طرح هر پایگاه بسیج یک رسانه در قشم اجرا می‌شود

مسؤول بسیج رسانه قشم از اجرای طرح «هر پایگاه بسیج، یک رسانه» در این شهرستان خبر داد و گفت: ضریب نفوذ نیروهای انقلاب در نبرد رسانه‌ای باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مجتبی نوزرنژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سواد رسانه‌ای را می‌توان از برترین نوع دانش برشمرد چرا که با برخورداری از این علم و پیاده‌سازی آن در جامعه می‌توان سایر علوم و ارزش‌های بشری را راهبری و تعالی بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا تخصص، تعهد و اسلام‌گرایی باید به عنوان یک اصل زیربنایی قرار بگیرد چرا که سواد رسانه‌ای همچون بسیاری از ابزارها دارای جنبه خیر و شر می‌باشد.

مسؤول بسیج رسانه قشم تصریح کرد: بسیج رسانه ساختاری فراسازمانی است که قابلیت ارتقای سواد رسانه‌ای توام با اسلام‌گرایی در جامعه را دارد و ایفای نقش موثر آن به تقویت روحیه انقلابی‌ و تحقق اسناد راهبردی بالادستی همچون بیانیه گام دوم انقلاب می‌انجامد.

نوزرنژاد ادامه داد: در گام نخست باید برداشتی درست از کارکردها و رسالت آن در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در اذهان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: توام با این گام، تدوین سند چشم‌انداز راهبردی بر منبای شرایط کاملا بومی از اولویت‌هایی است که مد نظر قرار گرفته و مطالعات مقدماتی آن در حال انجام است.

مسؤول بسیج رسانه قشم با بیان اینکه گام‌های بعدی به تبع سند راهبردی تدوین و پیاده‌سازی خواهد شد، ابراز داشت: از نیازهای ابتدایی تقویت بسیج رسانه در قشم با توجه به نشست‌های مشورتی با رده بالادستی در مرکز استان، پرداخت ویژه به سواد رسانه‌ای در سطح پایگاه‌های بسیج به عنوان شالوده کار می‌باشد.

نوزرنژاد گفت: در همین راستا طرح «هر پایگاه یک رسانه» در جزیره قشم اجرا خواهد شد که در این طرح هر پایگاه و اقشار مختلف بسیج حداقل یک نیرو را جهت آموزش‌های تخصصی حوزه رسانه در اختیار بسیج رسانه قرار می‌دهند.

وی عنوان کرد: در افق بلند مدت، این بسیجی به عنوان راهبر رسانه‌ای پایگاه و محله ایفای نقش خواهد داشت و از مجرای این طرح علاوه بر کادرسازی و افزایش ضریب نفوذ نیروهای انقلابی در نبرد رسانه‌ای، مشکلات محلات مختلف به شیوه‌ای موثر تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

مسؤول بسیج رسانه قشم افزود: کمبود آب آشامیدنی در غرب جزیره قشم یکی از عمده معضلاتی است که انعکاس آن مطالبه جمع کثیری از مردم بویژه در روستای سلخ است.

نوزرنژاد خاطرنشان کرد: بسیج رسانه بنابر رسالت خود در صورت برطرف نشدن این مشکل طی روزهای آتی، رزمایشی را برای بازتاب رسانه‌ای گسترده آن اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه قشم بسیج دانش سواد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از العهد، جمعیت علمای یمن خواستار بسیج عمومی و تلاش برای بسیج ملت‌ها و نخبگان علمی، فکری، سیاسی و رسانه‌ای در راستای تحرک جهادی برای یاری غزه شد.

علمای یمن در مراسمی که در مسجد بزرگ صنعاء با عنوان «درخواست از علمای امت برای عمل به وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و پیروزی وعده داده شده» برگزار شد، بر ضرورت یاری غزه و مسئله فلسطین تاکید کرده و حمایت از غزه و مسئله فلسطین در سطح رسانه ای، اقتصادی، نظامی و سیاسی  را واجب عینی بر عهده امت اسلام دانستند.

علمای یمن همچنین بر ضرورت تقویت آگاهی ملتها نسبت به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکتهای رژیم صهیونیستی و آمریکا و شرکتهای حامی اشغالگران تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، علمای یمن بر قطع روابط سیاسی، اقتصادی و هماهنگی امنیتی با اشغالگران تاکید کردند و از نظامهای سازشکار که روابط خود را با دشمن عادی کرده اند، خواستند در این رویکرد خود بازنگری کرده و با دشمن قطع رابطه کنند.
 
علمای یمن ضمن تاکید بر لزوم تحرک ملتها و در راس آن، علمای امت برای شکستن محاصره غزه و گشودن گذرگاه ها برای رساندن غذا و دارو و آب برای مردم غزه و فشار بر نظامهای حاکم و مجبور کردن آنها به این کار بار دیگر خواستار حلقه زدن جدی و صادقه حول فرماندهان و رهبران محور جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع آنها علیه سلطه گری آمریکایی غربی و استکبار جهانی شدند.
 

دیگر خبرها

  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن در پارک غدیر یزد
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه