Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@17:52:34 GMT

نفر نخست لیست علی‌البدل وارد شورای شهر مشهد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۳۴۲

نفر نخست لیست علی‌البدل وارد شورای شهر مشهد شد

گروه استان‌ها- با نامه فرمانداری مشهدمقدس، نفر نخست لیست علی‌البدل وارد شورای شهر مشهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با خروج یکی از اعضای شورای شهر مشهد از شورا به دلیل حکم قضائی، نفر شانزدهم انتخابات شورای شهر مشهد وارد شورا شد.

بر این اساس غلامحسین صاحبی که نفر نخست لیست علی‌البدل انتخابات شورای شهر مشهد بود وارد شورای شهر مشهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تذکر اعضای شورای شهر رشت به شهردار؛ به‌جای بهانه‌گرفتن کار کنیدشورای شهر شیراز با ساخت سالن ورزشی بانوان موافقت کردتشکیل کمیته روانشناسی شهری در شورای شهر تهران

صاحبی در این زمینه به تسنیم گفت: فرمانداری مشهد نامه بنده برای ورود به شورا را زده است اما شورای شهر هنوز برنامه معارفه بنده را اعلام نکرده و منتظر برگزاری جلسه معارفه هستم و احتمالا دوشنبه هفته آینده این اتفاق رقم بخورد.

انتهای پیام/281/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟

 به گزارش تابناک، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آن‌ها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کار‌های تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند، اما اشتراکات آن‌ها به هم نزدیک است.

 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزد‌ها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • تقدیر از عملکرد نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صحن شورای شهر اصفهان