Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: با توجه به فرارسیدن سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) و احتمال افزایش بار ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مشهد، تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده است.   او افزود: در صورت افزایش بار ترافیکی، از عصر امروز از تردد موتورسیکلت و کامیون در مسیر‌های اصلی و بزرگراه‌های استان جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از این محدودیت مستثنا هستند.
امیدوار بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در جاده‌های استان عادی است و در ۲۴ ساعت گذشته پنج فقره تصادف با هفت مجروح و یک فقره تصادف با یک کشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی پلیس راه خراسان رضوی ولادت امام رضا جاده های خراسان رضوی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست

علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره و بیان کرد: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهادهای ذکر شده به شهرهای همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

دهقان زاده افزود: علاوه بر اجرای برنامه‌های حوزه مسکن در شهرستان، موضوع روکش آسفالت جاده بردسکن- سبزوار و تعریض و روکش آسفالت جاده بردسکن- انابد- سه راهی درونه از برنامه های اصلی طرح های راه و مسکن شهرستان است.

 "علیرضا موذن" دیروز (شنبه) در مراسمی به عنوان نخستین سرپرست نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان بردسکن معرفی شد.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر «بردسکن، شهرآباد و انابد» و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار، در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی پس از ۳۰ سال به ثمر نشست
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد