Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در ویژه برنامه زیر سایه خورشید از خدمات و تلاش‌های  پاکبانان شریف شهر ایلام تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ در ویژه برنامه زیر سایه خورشید از خدمات و تلاش‌های  پاکبانان شریف شهر ایلام تجلیل شد.

در این مراسم که صبح امروز با حضور خادمین شریف آستان قدس رضوی در شهرداری ایلام به مناسبت دهه کرامت برگزارشد، نشان خادم افتخاری حرم رضوی بر سینه  « حمید صولتی» یکی از پاکبانان شریف شهرداری ایلام، که در راه حفظ بهداشت و‌مبارزه با کرونا بیشترین نقش را داشته‌است، به نمایندگی از پاکبانان شهرداری‌های استان اعطا و مورد تفقد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ خادمین شریف آستان قدس رضوی به جهت اجرای برنامه " زیر سایه خورشید" در استان ایلام حضور و تاکنون بازدیدهایی از بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز دانش‌بنیان داشته‌اند و به تناسب نشان خادم افتخاری حرم رضوی را به عطا کرده‌اند.

کاروان زیر سایه خورشید به استان کرمانشاه وارد شد +‌عکسدزفول زیر سایه خورشید؛ عطر بیرق رضوی در شهر مقاومت پیچید+ تصاویر‌حضور کاروان زیر سایه خورشید در دفتر استانی تسنیم در کردستان+تصاویر

انتهای پیام/180/ی

 

 

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... کاروان زیر سایه خورشید به استان کرمانشاه وارد شد +‌عکس دزفول زیر سایه خورشید؛ عطر بیرق رضوی در شهر مقاومت پیچید+ تصاویر‌ لرستان زیر سایه خورشید؛ عطر بیرق رضوی در شهرستان الیگودرز پیچید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زیر سایه خورشید رضوی در شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران افتخاری برای کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دوم ارديبهشت ماه سالروز تاسيس اين سازمان جان برکف ومخلص است. سپاه پاسداران سازماني مردم نهاد وپاي کار در تمام صحنه ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • سپاه پاسداران افتخاری برای کشور