Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن مرادنیا روز پنجشنبه در پنجمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی کردستان که با حضور جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود، نیاز است تسهیلات ارزان قیمت بیشتری در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توقع داریم تسهیلات بانکی با توجه به میزان اهمیت پروژه‌ها افزایش یابد، افزود: در صورت توجه بانک‌ها به این امر، شاهد تشویق سرمایه‌گذاران و ترغیب آنان برای سرمایه‌گذاری و تولید در این استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان به پرداخت ۳۵۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: دولت در شرایط یکسان وضعیت اقتصادی کشور، نیاز است تفاوتی در تخصیص اعتبارات و تسهیلات برای کردستان قائل شود.  

مرادنیا با بیان اینکه امسال با وجود شرایط سخت اقتصادی، ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سدها و شبکه‌های پایاب استان تخصیص داده شده که کمک بسیار بزرگی برای توسعه منطقه است، تاکید کرد: در صورت تخصیص اعتبار برای آبی کردن ۹۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی کردستان و عملیاتی شدن آن، شاهد تحولی در ایجاد اشتغال و ثروت در استان خواهیم بود.

استاندار کردستان به هزینه کرد بیش از یک هزار میلیارد تومان در سد ژاوه اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، می‌توان از طریق این سد هشت هزار هکتار از اراضی پایاب را از دیم به آبی تبدیل کرد.

مرادنیا با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های صنعتی تا پایان این دولت به بهره‌برداری نخواهد رسید، افزود: هدف ما ایجاد بستر در راستای توسعه استان و بهره‌مند کردن مردم در آینده بوده و دولت در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

استان کردستان با بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کردستان اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کردستان اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری بهمن مرادنیا تسهیلات بانکی کردستان اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری بهمن مرادنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اینجا از هر ۱۰ سرمایه، ۹ تا بر باد می‌رود
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند