Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، از ادامه فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سراسر کشور با ساختار جدید خبر داد. - اخبار استانها -

به گزار‌ش خبرگزاری تسنیم از تبریز، پرویز سروری در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی از ادامه فعالیت‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب سراسر کشور با ساختار جدید خبر داد و اظهار داشت: در این راستا، پیگیری امورات مردم و مطالبه از نمایندگان در اولویت اقدامات شوراها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیانیه گام دوم را در محوریت فعالیت شورا عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد اعضای شورای ائتلاف در استان‌ها و شهرها باید جوان باشند که اینگونه عمل شد تا بتوانیم برای تربیت نیرو گام برداریم.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، با یادآوری اینکه از نخبگان قشرهای مختلف جوانان، رسانه‌ها، بانوان، دانشجویان و... در شورا استفاده کردیم تا نخبگان جوان در تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش بیشتری ایفا کنند، ابراز داشت: ما برای اولین بار قالب شکنی کردیم و 17 سهمیه از تهران را به جوانان اختصاص دادیم که اگر به لیست راه نمی‌یافتند، امکان راه یابی به مجلس را نداشتند و مجلس از کارشناسان جوان و نخبه بی بهره می‌شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام انتخابات مجلس، 700 نفر در کل کشور به نفع کاندیداهای ما انصراف دادند که موفقیت‌های خوبی در کشور حاصل شد، خاطر نشان کرد: فرآیند فعلی انتخاب لیست نهایی، یک فرآیند بی نظیر در تاریخ انتخابات‌های کشور بود که تا حد قابل قبولی به وحدت نیروهای انقلاب منجر شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی انتخاب شدتوضیحات چمران درباره آخرین فعالیت‌های شورای ائتلاف/ برگزاری نشست مجازی با منتخبان مجلس در روزهای آتیشورای ائتلاف برنامه اقتصادی به نمایندگان منتخب می‌دهد

سروری از برگزاری ده‌ها مصاحبه علمی و تخصصی و توانمندی برای انتخاب افراد در لیست خبر داد و گفت: بیش از 800 مجمع عمومی هم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد که منجر به نظرسنجی و بررسی اقبال عمومی به این افراد بود.

وی افزود: در طول دوران قبل از انتخابات هم برای طی فرآیند لازم، انتخابات مختلف داخلی به صورت الکترونیک برگزار شد که نرم افزار ما بی‌نظیر بود و تاکنون این سیستم در کشور پیاده نشده است.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، با تاکید بر اینکه بیش از 200 نفر با این مدل ساختاری شورای ائتلاف در سراسر کشور وارد مجلس شدند، افزود: جریان انقلاب باید پرتلاش و پابه کار باشد و با درس گرفتن از گذشته، راه پیش رو را با قدرت و توان بالایی تداوم بخشد.

وی در ادامه، با تشریح بخشی از اقدامات صورت گرفته در شورا برای راهیابی جوانان به مجلس، گفت: در مدل تهران، بیش از 17 جوان باسواد انقلابی را بر اساس ساختار و چهارچوب شورا با لیست وارد مجلس شدند و گام دوم را اینگونه آغاز کردیم.

سروری خاطر نشان کرد: بیش از 80 نفر چهره شاخص داشتیم که خواستار ورود به لیست بودند ولی سهمیه چهره‌های شاخص 8 نفر بود و اجازه ندادیم از سهمیه 17 نفره جوانان کاسته شود و به دیگر اقشار اختصاص یابد.

وی با تاکید بر اینکه این انسجام و فعالیت تشکیلاتی در شورا با توجه به ضروریات روز تداوم می‌یابد، ابراز داشت: بازنگری در اعضای شورا، ترمیم شوراها و مجامع برای اثرگذاری بیشتر در سطح شهرها و استانها جزو اولویت‌های این روزهای شورا در کشور است.

انتهای پیام/111/

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با رئیس‌ دادگستری کردستان چه گذشت؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فعالیت های شورای ائتلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد

ایسنا/یزد در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

«سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی امیر آشتیانی و قالیباف
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • موسوی لاری: ممکن است دولت و مجلس در مقابل همدیگر قرار گیرند/ تفرقه‌افکنان تغییر مشی دهند تا فضای وحدت ملی فراهم باشد/ شورای نگهبان بپذیرد که یکی از ‎عوامل شکستن وحدت ملی نوع رفتار این شورا است