Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به تجاوزات وحشیانه جنگنده‌های سعودی علیه غیرنظامیان یمن٬ آمریکا را از عاملان اصلی این اوضاع دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در پی تجاوزات وحشیانه اخیر ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان یمن٬ واشنگتن را مسئول تشدید تنش‌ها دانست و گفت: آنچه اکنون اتفاق می‌افتد نتیجه تصمیم آمریکا در مشارکت و حمایت از ادامه تجاوزات به یمن و رد صلح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی الحوثی همچنین آمریکا و عربستان و هم‌پیمانان آنها را عامل این تجاوزات دانست.

یمن|جنگنده‌های سعودی ده‌ها بار استان‌های مختلف را بمباران کردندیمن|توافق الحدیده 80 بار دیگر نقض شد/ تجاوزات هوایی عربستان به استان حجةیمن|اعلام جزئیات عملیات بزرگ علیه متجاوزان؛ آزادسازی 400 کیلومترمربع از 2 استان مهم

وی در همین راستا در صفحه توییتری خود نوشت: «برایان هوک» روز گذشته اعلام کرد که از عربستان حمایت می‌کند و آنچه اکنون در حال رخ دادن است نتیجه تصمیم آمریکا در رد صلح، حمایت از تجاوزات سعودی و مشارکت در آن است. آیا خلبان‌های آمریکایی نیز در کنار کارشناسان و نظامیان به عربستان سعودی فرستاده شده‌اند؟ ما آمریکا، عربستان و ائتلاف آن را مسئول از بین بردن آرامش می‎‌دانیم.

برایان هوک٫ نماینده ویژه وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در امور ایران،که هفته جاری سفری به ریاض داشت، ضمن اتهام‌زنی دوباره به ایران از عربستان سعودی اعلام حمایت کرد.

جنگنده‌های متجاوز رژیم سعودی از شب گذشته طی حملات گسترده مناطق وسیعی از یمن را مورد هدف قرار داده‌اند که در پی آن طی یک جنایت فجیع یک دخترچه و زن مسن یمنی در استان صعده به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط عربستان سعودی کشور آمریکا کشور یمن بیشتر بخوانید... یمن|جنگنده‌های سعودی ده‌ها بار استان‌های مختلف را بمباران کردند یمن|توافق الحدیده ۸۰ بار دیگر نقض شد/ تجاوزات هوایی عربستان به استان حجة یمن|هشدار به عربستان و امارات؛ روزهای غافلگیرکننده در راه است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عربستان سعودی کشور آمریکا کشور یمن اخبار عربستان سعودی اخبار آمریکا اخبار یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط