Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حمید طریقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۶ تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم آموزش رانندگی به موتورسیکلت سواران که صبح امروز (پنجشنبه ۱۲ تیرماه) در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار کرد: امروز کلاس آموزشی برای رانندگان موتورسیکلت سوار که اکثر آن‌ها متخلف هستند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور منطقه ۱۶ تهران بزرگ افزود: موتورسیکلت سواران را برای بازآموزی قوانین و مقررات دعوت کرده‌ایم و چند سالی است که برنامه‌های آموزشی این چنینی را در پلیس راهور تهران بزرگ می‌کنیم.

او گفت: برنامه‌های آموزشی از تدابیر سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ و سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ هستند.

سرهنگ طریقت بیان کرد: این برنامه‌های آموزشی به طور مستمر ادامه دارد تا بتوانیم یک فرهنگ خوب ترافیکی را ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهور منطقه ۱۶ تهران بزرگ افزود: به منظور تشویق این رانندگان موتورسیکلت، امروز هدایایی را برای ۴ نفر در نظر گرفتیم که به قید قرعه تقدیم می‌شوند.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری فرهنگسرای بهمن برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

افزایش دو درصدی مبلغ جرایم راهنمایی و رانندگی از ابتدای سال جاری شرایط تردد وسایل نقلیه با پلاک سایر کشورها

انتهای یپام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی تخلفات رانندگی جرایم رانندگی رانندگی با موتورسیکلت برنامه های آموزشی پلیس راهور تهران بزرگ رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک در پایتخت اما روان

 سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – نیمه سنگین و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

اون ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج بعد از آزادگان تا شیخ فضل الله، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین به غرب - شمس آباد، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از از استاد معیین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است. 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند. 

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز از مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفر‌های خود از تردد‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند . 

او از راکبین موتورسیکلت خواست بدلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت بدلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ایجاد ۵۰ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری