Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح روز پنجشنبه در دیدار با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمان افزود: جمعیت هلال احمر به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از دستگاه هایی است که با انعقاد تفاهم نامه با ستاد مبارزه با موادمخدر و شورای اجتماعی وزارت کشور در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی برنامه های متعدد و فراوانی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم بر اساس باورهای غلط برای کسب آرامش به مصرف مواد مخدر روی می آورند، اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اجرای بیش از ۳۵ نوع برنامه متفاوت آموزشی، فرهنگی و کارگاهی اعضای جوانان را در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال کرده است.

فلاح خاطرنشان کرد: دوره ها و کارگاه های آموزشی سبک فرزندپروری و مهارت های زندگی ویژه مناطق حاشیه نشین، پیشگیری اولیه از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، کارآفرینی و رویداد استارتاپی بومینو، توانمندسازی محلی با رویکرد توسعه کسب و کارهای خرد و تربیت تسهیلگر اهم برنامه هایی است که توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان در طی سال های گذشته برگزار شده است.

وی افزود: توانمندسازی ۲۱۰ نفر در حوزه جوامع محلی با رویکرد کسب و کارهای خرد در شهرستان های کرمان، رفسنجان، کهنوج، ریگان، فهرج و بردسیر توسط ۲۱ تسهیلگر عضو جوان هلال احمر در سال جاری نیز در دست اقدام است.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز بیان کرد: موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین اعضای جوانان استان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

ابراهیم بابایی افزود: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان با تولید محتواهای آموزشی مختلف با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف آموزش و حساس سازی آحاد جامعه در فضای مجازی اقدامات مهمی انجام داده اند.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی معاونان امور جوانان و داوطلبان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با دبیر و پرسنل ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان دیدار و گفتگو کرد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان امداد و نجات هلال احمر خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کرمان پیشگیری از آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از اعلام هشدار سازمان هواشناسی و سازمان امداد و نجات نسبت به احتمال بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب‌های فصلی در برخی مناطق جنوبی استان خبر داد و افزود: همه تیم‌های عملیاتی، واکنش سریع و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در این شرایط با بالا آمدن سطح آب‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین مسیل‌ها، جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خطرات ناشی از سیلاب و آب گرفتگی گفت: از هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم از توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و همچنین گروه‌های کوهنوردی نیز فعالیت خود را تا پایان عبور این سامانه به روزهای آتی موکول کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال مواج شدن خلیج فارس و منع ترددهای قایق‌های صیادی انتظار پایگاه‌های امداد دریایی استان بوشهر نیز در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات حادثه و ارائه خدمات امدادی است.

کد خبر 6078586

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • امدادرسانی به ۴۳ نفر سیل‌زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت