Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها: رئیس کل دادگستری مازندران با هشداربه کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا و تصرف در اراضی ملی  می‌کنند ازخلع ید و قلع و قمع مستحدثات به میزان ۲۸ هزار و ۷۸۲ مترمربع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میاندورود به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه بر رسیدگی  قاطع به موضوع زمین‌خواری این موضوع  در اولویت‌ کاری دادگستری استان  قرار گرفت و در راستای برخورد با پدیده زمین خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی، قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت  پیگیری و انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک ‌ترین اغماضی نخواهیم داشت. 

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: دراجرای تبصره ذیل ماده 55 و رفع تصرف ازاراضی ملی با صدور رأی قطعی وهماهنگی با منابع طبیعی، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط، مستحدثات قلع و قمع و به صورت سابق بازگشت.

اکبری با بیان اینکه دریکسال گذشته شش مورد حکم قلع و قمع و خلع ید ازراضی ملی و کشاورزی  شهرستان میاندورود صادر شد، گفت: بر این اساس و با اجرای احکام 56 هزار و  431  متر مربع ازاراضی کشاورزی و ملی این منطقه  اعاده و به وضع سابق بازگشت.

دستگاه قضا با تصرف سازمان‌یافته اراضی ملی در کاشان قاطعانه برخورد می‌کندکوه‌خواری در قشم‌ / 350 هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شدرئیس‌کل دادگستری استان اردبیل: صیانت از اراضی ملی وظیفه دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان مازندران  همچنین با تاکید بر برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر در استان از کشف 340 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 340 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان گلوگاه کشف شد.

اکبری گفت: با دستور به موقع دستگاه قضایی شهرستان گلوگاه و با همکاری و هماهنگی پلیس مواد مخدر تعداد سه نفر دستگیر خودرو ضبط و توقیف شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران، بحث مواد مخدر را معضل مهم و جدی دانست و گفت: آلودگی جامعه به مواد مخدر و حضور قاچاقچیان، لطمات زیادی به استان وارد می‌کند و سیاست‌گذاری‌ها باید به نحوی باشد که مازندران برای هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر چه خرد و چه کلان ناامن شود.

اکبری، مواد مخدر را خانمان سوز و خانمان برانداز دانست و گفت: خسارات و لطمات مواد مخدر به افراد و جامعه بی شمار است و برخورد دستگاه قضایی استان با سوداگران قاطع خواهد بود.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: به موازات اقدامات مقابله ‌ای، برنامه‌های فراگیر کاهش تقاضا، درمان و کاهش آسیب با بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، بومی و تجارب کشوری و تعامل با مراکز تحقیقاتی معتبر و جلب مشارکت حداکثری سازمان‌های مردم ‌نهاد باید در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/ 681/ی

R41358/P1549/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... دستگاه قضا با تصرف سازمان‌یافته اراضی ملی در کاشان قاطعانه برخورد می‌کند کوه‌خواری در قشم‌ / ۳۵۰ هزار مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم رفع تصرف شد رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل: صیانت از اراضی ملی وظیفه دستگاه قضایی است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری مازندران کل دادگستری استان رئیس کل دادگستری دستگاه قضایی اراضی ملی قلع و قمع مواد مخدر رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ۵۰ هکتار اراضی‌ملی در بوکان از متصرفان بازپس گرفته شد
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد و داروهای مخدر و محرک در مازندران فوت شدند
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری