Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان جدید لیگ برتر در حالی به خانه مدافع عنوان قهرمانی سفر می کند که هافبک آلمانی آن تیم از همین حالا به فکر فصل آینده است. 

طرفداری - ایلکای گوندوعان معتقد است اگر منچسترسیتی می خواهد فصل آینده به لیورپول برسد، باید به اشتباهاتش پایان بدهد. 

به نقل از سایت گل، لیورپول که با اختلاف 23 امتیازی نسبت به منچسترسیتی به فاصله هفت بازی تا پایان فصل قهرمانی اش را قطعی کرده است، حالا شکستن رکورد قهرمانی منچسترسیتی با 100 امتیاز را نشانه می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوندوعان در مصاحبه جدیدش گفت:

لیورپول فصل بسیار خوبی داشت؛ آن ها به ندرت امتیاز از دست دادند و حفظ کردن این روند برای چنین مدت طولانی ای خیلی دشوار است. از طرف دیگر ما باید جلوی امتیاز هدر دادن های بی مورد را بگیریم. ما در بازی هایی که باید برنده می شدیم، برنده نشدیم. یادم می آید در خانه نیوکاسل در لحظه پایانی گل خوردیم و دو امتیاز از دست دادیم. یا مثلا در یک بازی خانگی برابر وولورهمپتون شکست خوردیم. در خیلی از بازی ها اشتباه کردیم و قادر به پیروزی در آن ها نبودیم. با این حال هنوز در رده دوم قرار داریم و می توانم بگویم که فصل بدی نبود. می دانیم فصل بعد در چه زمینه ای باید پیشرفت کنیم و اگر این کار را انجام بدهیم، دوباره در کورس حضور خواهیم داشت. 

تعریف و تمجید گوندوعان از کلوپ و گواردیولا

گوندوعان که قبلا در دورتموند برای یورگن کلوپ بازی کرده است و حالا در تیم پپ گواردیولا حضور دارد، افتخار شاگردی دو تن از بهترین مربیان حال حاضر دنیای فوتبال را داشته است.

هر دوی آن ها مربیان شگفت انگیزی هستند و هیچ شکی در این باره وجود ندارد. یک مربی بزرگ باید شخصیت بزرگی هم داشته باشد. این قطعا نقطه اشتراک آن ها است. وقتی صحبت از بازی باشد، آن ها روی چیزهای متفاوتی تمرکز می کنند. شاید پپ بیشتر به جایگیری درون زمین و برتری در مالکیت توپ توجه کند، در حالی که احتمالا یورگن به پس گرفتن توپ و گل زدن در سریع ترین زمان ممکن با شدت بالا توجه می کند. فکر می کنم آن ها انسان های بزرگی هستند و دنیای فوتبال باید قدردان حضور این دو نفر باشد. 

اهداف منچسترسیتی در جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا

منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی آرسنال را حریف خود می بیند و هنوز هم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حاضر است. گوندوعان دلیلی نمی بیند که تیمش نتواند در هر دوی این رقابت ها به مقام قهرمانی برسد.

قطعا هیجان انگیز است. هنوز دو جام بزرگ مانده است که می توانیم در آن ها به قهرمانی برسیم. ما برای قهرمانی در این مسابقات تلاش می کنیم، پس هدف ما این است. کار آسانی در پیش نیست ولی فکر می کنم شانس قهرمانی در هر دو عرصه را داریم. طبیعتا هنوز باید پیشرفت کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم چون دیگر جای اشتباه نیست و باید فرصت طلب باشیم. این بازی ها حیاتی هستند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، در بازی مهم هفته سی و چهارم سری A تیم‌های میلان و اینتر از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

نتیجه این بازی سرنوشت قهرمان این فصل ایتالیا را مشخص خواهد کرد. اینتر در صورت شکست حریف مستقیم خود در صدر جدول، قهرمانی‌اش مسجل می‌شود.

نراتزوری اکنون با 83 امتیاز در صدر جدول جای دارد و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل -بدون در نظر گرفتن بازی امشب- 14 امتیاز بیشتر از میلان کسب کرده است.

شاگردان سیمونه اینزاگی اگر سه امتیاز این بازی را کسب کنند به طور قطع مقام قهرمانی را به نام خود کرده و در هفته‌های باقی مانده با خیال راحت کار را دنبال می‌کنند.

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر اعلام شده است:

میلان: مایک مانیان، داویده کالابریا، متئو گابیا، فیکایو توموری، تئو هرناندز، یاسین آدلی، تیانی ریندرز، یونس موسی، روبن لوفتوس-چیک، کریستین پولیشیچ و رافائل لیائو

اینتر: یان زومر، بنجامین پاوارد، فرانچسکو آچربی، الساندرو باستونی، متئو دارمیان، نیکولو بارلا، هاکان چالهان اوغلو، هنریک مخیتاریان، فدریکو دی‌‌مارکو، مارکوس تورام، لائوتارو مارتینز

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است