Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پارس جنوبی جم گفت: شرایط تیممان خوب نیست و در وضعیت اسف‌بار و باورنکردنی قرار دارد و اگر حرکتی از سوی مسئولان و باشگاه صورت نگیرد نمی‌دانیم این تیم به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

امین منوچهری در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط خود و پارس جنوبی جم اظهار کرد: من احتیاج دارم که پایم به گلزنی باز شود چرا که بعد از نیم فصل دوم که به پارس آمدم هنوز نتوانستم گل بزنم اما امیدوارم با گلزنی به روزهای خوب خودم برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم شرایط تیم ما خوب نیست و در وضعیت اسف‌بار و باور نکردنی قرار دارد. مگر می‌شود بازیکنان این‌گونه پول دریافت نکنند. اگر حرکتی از سوی مسئولان و باشگاه صورت نگیرد نمی‌دانیم این تیم به چه سرنوشتی دچار خواهد شد.

او درباره دیدار با استقلال تهران گفت: استقلالی‌ها در دو هفته اخیر نتیجه نگرفته‌اند. ما باید باهوش باشیم و تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم. من هم تلاش می‌کنم تا گل بزنم و مجبورم برای تیمم تمام وجودم را بگذارم و اگر هم گل بزنم می‌دانم هواداران استقلال بسیار با شعورند و درک می‌کنند. امیدوارم استقلال از بازی بعد از ما بردهایش را شروع کند. ادامه این شرایط به استقلال لطمه می‌زند اما نباید بزرگی فرهاد مجیدی را نادیده بگیرند و او تلاش خواهد کرد تا به استقلال کمک کند.

مهاجم تیم پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا در لیگ می‌مانید، عنوان کرد: اگر به تیممان رسیدگی کنند قطعا در لیگ می‌مانیم اما اگر تیم را مثل امروز رها کنند نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. من این شرایط را در نفت تهران تجربه کردم و خیلی‌ها می‌خواستند آن تیم سقوط کند که به هدفشان هم رسیدند. آن‌ زمان خیلی راحت خطاهای ۵۰- ۵۰ را به سود حریف می‌گرفتند و هیچ کس بالای سر تیم نبود که فشاری بیاورد و اعتراضی کند تا از آن شرایط بد بیرون بیاییم.

او اضافه کرد: اکنون در پارس جنوبی جم هم همینطور است و این تیم یک دلسوز یا صاحب ندارد و انگار پارس جنوبی برای هیچ‌کس مهم نیست. این کار را سخت کرده است اما امیدوارم کسی پیدا شود و به تیم کمک کند چرا که تیم پارس جنوبی پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امین منوچهری تیم فوتبال پارس جنوبی جم تيم فوتبال استقلال تهران استانی ورزشی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!

طرفداری| هواداران فولاد خوزستان نگران اوضاع مدیریتی این باشگاه هستند، اما در استقلال خوزستان شرایط کاملا متفاوتی وجود دارد.

رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر دنبال می‌شود و در فاصله 6 هفته مانده به پایان این بازی‌ها، تیم‌های خوزستانی هم جزو گزینه‌های سقوط قرار گرفته‌اند، ولی در این بین قرار گرفتن باشگاه فولاد با دو قهرمانی در تاریخ لیگ برتر عجیب بوده، نگرانی هواداران متعصب این تیم را به دنبال داشته و منجر به گلایه آنها از شکل مدیریتی بهرام رضاییان شده است.

فولاد خوزستان که همراه با هدایت خوان ایگناسیو مارتینز تا رده دهم جدول لیگ برتر بالا آمده و شرایط خود را به نسبت متعادل کرده بود، طبق تصمیم غیرمنتظره بهرام رضاییان و با تغییر سرمربی و حضور احمد آل‌نعمه و پس از آن هم عبدالله ویسی به سمتی پیش رفته که حالا دوران بحرانی را سپری می‌کند، فاصله دو امتیازی با منطقه سقوط دارد و با توجه به بازی‌های باقی مانده، بعید نیست این اتفاق بیفتد.

در شرایطی که بهرام رضاییان تاکید داشته یک مدیر فوتبالی است، اما اقداماتی انجام داده که نشان از مدیریت درست او ندارد و همین شرایط هم فولاد خوزستان را به شرایط بحرانی رسانده و نارضایتی مدیران و کارگران این شرکت و همچنین هواداران خوزستانی را به دنبال داشته، اما در سمت مقابل تیم همشهری آنها با مدیریت صحیح توانسته شرایط بهتر و روحیه بالاتری پیدا کند.

رضاییان با وجود حضور کوتاه مدت در فولاد خوزستان، سه سرمربی بالای سر تیمش داشته، اما در آن طرف شرایط متفاوتی در استقلال خوزستان وجود دارد و مدیریت صحیح علی نجفی در رأس باشگاه موجب شده تا این تیم از وضعیت بحرانی به روزهای کاملا امیدوار کننده برسد؛ در حدی که گل گهر را در مسابقه اخیرش در سیرجان متوقف کرده و فاصله خود را با فولاد کاهش داده است.

در تاریخ فوتبال ایران افرادی مثل امیر عابدینی فعالیت کردند که علیرغم اینکه در ابتدا چهره فوتبالی نبودند، اما آنقدر عملکرد خوبی داشتند که حالا نام‌شان به‌عنوان مدیر فوتبالی مطرح می‌شود و حالا هم به نظر می‌رسد علی نجفی به عنوان یک مدیر صنعتی  در استقلال خوزستان چنین مسیری را طی می‌کند. او توانسته برخلاف بهرام رضاییان که داعیه فوتبالی بودن دارد، تصمیمات فوتبالی بگیرد و حرفه‌ای عمل کند تا تیمش را به دوران امیدوار کننده‌ای برساند.

برخلاف رضاییان که در امور فنی وارد می‌شود و امروز هم عنوان کرده نسبت به تصمیم ایگناسیو مارتینز برای تعطیلی تیمش در نیم‌فصل دخالت کرده، علی نجفی در استقلال خوزستان کاملا متفاوت رفتار می‌کند و به جای اینکه در مسائل فنی دخالت کند، تمام فکر و تمرکزش را روی پشتیبانی صحیح از تیم و شاگردان سید سیروس پورموسوی گذاشته است.

رضاییان در نیم‌فصل برخی بازیکنان کلیدی مثل سعید واسعی را رد کرد و مهره‌های پا به سن گذاشته به خدمت گرفت، اما در استقلال خوزستان با حمایتی که امید علی نجفی انجام داد، این تیم توانست بازیکنان با کیفیت از جمله ساویو روبرتو، آسو رستم و عثمان اندونگ را به خدمت بگیرد. این تیم از رتبه آخر جدول فاصله گرفته و اکنون به یک امتیازی فولاد رسیده است. این مسئله در حالی پیرامون دوباشگاه خوزستانی رخ داده که فولاد با مدیریت رضاییان تا اینجای فصل 6 امتیاز بیشتر کسب نکرده است.

این شرایط در دو باشگاه محبوب فولاد و استقلال خوزستان کاری کرده تا هواداران دو تیم هم متوجه اتفاقات رخ داده در رأس مدیریت آنها شده و نسبت به عملکرد رضاییان انتقاد داشته، از نجفی حمایت کنند و به آینده این تیم امیدوار باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند ؛ مالکان جدید سرخابی ها را بشناسید
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • مودریچ: خیلی خوشحالیم، برد حق ما بود
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • درخشش باورنکردنی فرصت‌سوز پرسپولیس؛ تو واقعا همونی؟
  • متفاوت ترین استوری نکونام با عکس یک هوادار استقلال (عکس)