Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:40:40 GMT

نرخ دلار و ۱۲ارز دیگر ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۴۸۳۷

نرخ دلار و ۱۲ارز دیگر ثابت ماند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (پنج شنبه دوازدهم تیرماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۴۰۱ ریالی به قیمت ۵۲ هزار و ۴۱۹ ریال و هر یورو نیز با رشد ۸۱ ریالی به قیمت ۴۷ هزار ۲۷۸ ریال اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۴ هزار و ۳۸۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۵۱۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۴۲۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۴۵ ریال، روپیه هند ۵۵۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۴۷۶ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۶۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۱ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۱۹ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال و دلار کانادا ۳۰ هزار و ۸۷۵ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر،  نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۲۴۰ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۴۶۵ ریال، لیر ترکیه ۶ هزار و ۱۳۴ ریال، روبل روسیه ۵۹۴ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۲ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال،  دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۳۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۱۳۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۸۰ ریال، ده روپیه سریلانکا دو هزار و ۲۵۹ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۶۱۷ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۴۰ ریال، یوان چین ۵ هزار و ۹۴۲ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۵ هزار ۱۲۴ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۸۰۰ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۹۸۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۳۲۵ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۲۷ ریال، یک هزار روپیه اندونزی دو هزار و  ۹۲۷ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۴ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار و ۳۵۱  ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۴ هزار و ۳۵۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۵ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز بانک مرکزی دلار قیمت دلار قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان رسیده است.

بانک مرکزی از نوسانات شدید و مقطعی ارز جلوگیری می کند؛ هشدار درباره دلارهای تقلبی در بازار | توصیه جدی به خریداران دلار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

کد خبر 845097 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات