Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر صبح پنجشنبه در دیدار با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به میزبانی دفتر خود با اشاره به اینکه طرح اقتصادی نوین برای اجرای طرح‌های عمرانی ملاک کار قرار گیرد، اظهار داشت: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی فعلی بیان کرد: منابع مالی شهرداری‌ها محدود است و باید برای رفع این مشکل به دنبال اجرای طرح‌های درآمدزا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید خودروهای سنگین برای شهرداری‌ها

استاندار سمنان بابیان اینکه راه‌اندازی شرکت‌های سرمایه‌گذاری نقش مؤثری در افزایش درآمدزایی شهرداری‌ها ایفا می‌کند، یادآور شد: این امر بستر لازم برای ایجاد رونق اقتصادی و عمران و آبادی در استان راه فراهم می‌سازد.

آشناگر در ادامه با تأکید بر اینکه استانداری سمنان با تمام توان در کنار شهرداری و دهیاری‌های استان قرار دارد، عنوان کرد: این استان آمادگی دارد برای تولید خودروهای سنگین شهرداری‌های سراسر کشور اقدام کند.

وی بابیان اینکه ۵۵ درصد ماشین‌آلات ساخت اتوبوس کشور در سمنان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: یک واحد تولیدی با ظرفیت‌های مطلوب در سمنان در حال فعالیت است که می‌توان از این ظرفیت بهره‌گیری کرد.

کد خبر 4964024

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا آشناگر استانداری سمنان شهرداری ها اتوبوس تولید خودرو سرمایه گذاری ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان شهرکرد بیرجند استانداری سمنان دهه کرامت ایلام مواد مخدر سازمان تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، یکی از اقدامات مهم شهرداری ها جابجایی مغازه ها و مکانهایی است که موجب ترافیک و اختلال در عبور و مرور می شود در همدان نیز اداره میراث فرهنگی و شهرداری همدان خواستار جابجایی بنکداران به منطقه ای دیگر است. اما متاسفانه ای مهم صورت نگرفته است.شهروند خبرنگاری درباره این موضوع پیامی فرستاده اند 

متن پیام شهروند خبرنگار ما را در این زمینه می خوانید:

با توجه به اخطارهای مکرر میراث فرهنگی و شهرداری همدان اتحادیه خواربار مکانی را با سرمایه خود اعضا به ارزش ۱۰هزار میلیارد تومان در بخش خصوصی احداث کرده اند با وجود مصوبات شورای ترافیک برای محدود کردن عبور و مرور کامیون و کامیونت به بازار قدیم همدان راسته حسین خانی و افتتاح پروژه در دی ماه گذشته هنوز هیچ خبری از جابجایی بنکداران حسین خانی همدان به این مجموعه نیست.

دیگر خبرها

  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • عدم راه اندازی مجتمع بنکداران مواد غذایی همدان
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • افتتاح پارک علم و فناوری سلامت در سمنان
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار