Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: ۱۳ مدرسه نوساز و تجهیز شده برای سال تحصیلی جد ید در اختیار دانش آموزان قرچکی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش قرچک در مراسم افتتاح اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیرین قرچک اظهار داشت: انسان سه کار مهم را می‌تواند در طول زندگی انجام دهد که بعد از حیات هم جاری و باقی باشد که داشتن فرزند صالح، کاشتن درخت و نهال و ایجاد عملی ماندگار از جمله این فعالیت‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بختیاری افزود: قرچک شهرستانی نو پا است و نیاز به حضور خیرین مدرسه ساز دارد، حضور خیرین در منطقه باعث شکوفایی در عرصه مدرسه سازی می‌شود و با توجه به اینکه سر ریز جمعیتی تهران به شهرستان قرچک افزایش تراکم جمعیت دانش آموزی در شهرستان را به همراه داشته نیاز به مدرسه سازی توسط خیرین بیشتر به چشم می‌آید.

وی با اشاره به اینکه هر زمانی که مردم وارد عرصه می‌شوند شکوفایی و رشد را رقم می‌زنند گفت: خیرین نیک اندیش و بلند همت کشور به این نتیجه رسیده‌اند که ساختن آینده و تمدن یک کشور در سایه تعلیم و تربیت دانش آموز محقق می‌شود و در این زمینه کارنامه درخشانی را ارائه کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک با بیان اینکه حضور خیرین اتفاقات خوبی را در شهرستان به وجود آورده است گفت: نهضت مدرسه سازی در سال تحصیلی جدید آغاز شده و در اولین مدرسه تعمیر و تجهیز شده توسط خیر نیک اندیش «رفائیان» خبرهای خوش در خصوص تجهیز و توسعه مدارس را خواهیم داشت.

بختیاری در ادامه عنوان داشت: ۳ مدرسه نوساز و بیش از ۱۰ مدرسه تعمیر و تجهیز شده برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ و سال ۱۴۰۰ در اختیار دانش آموزان قرچکی قرار می‌گیرد.

وی گفت: شاداب سازی و تعمیر و تجهیز مدارس در آغاز سال تحصیلی روحیه دانش آموزان را به خاطر امکانات بیشتر تقویت می‌کند که این امر توسط خیرین در سال جاری محقق می‌شود.

بر اساس این گزارش مدرسه خیر ساز مرحوم احمد لطفی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال به همت و یاری خیر نیک اندیش خانم رفائیان تعمیر و تجهیز شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش قرچک خیرین مدرسه ساز افتتاح مدرسه تعمیر و تجهیز دانش آموزان تجهیز شده سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت