Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد حسینی روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه مدرسه خیریه بقیه الله (عج) افزود: بنا داریم، این واحد آموزشی، ترکیبی باشد و دانش آموزان عادی و استثنایی در کنار هم درس بخوانند.

وی اظهار داشت: هرچه برای مناسب سازی این مدرسه نیاز است از وزارت آموزش و پرورش تامین ‌خواهد شد و این مدرسه الگوی مدرسه های ترکیبی در استان ‌کرمان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه خیریه بقیه الله (عج) کرمان چند ویژگی دارد تصریح کرد: اول اینکه این واحد آموزشی در دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا (ع) افتتاح شد. 

وی با اشاره به صفت رئوف بودن امام هشتم مسلمانان جهان ادامه داد: خیرین مدرسه ساز نیز مهربانی ذاتی دارند و از این امام همام ‌الگو می گیرند.

حسینی گفت: این مدرسه به نام شهید و شاهد ساخته شده و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که سردار دلها لقب گرفته اند و از شهدای والا مقام هستند از شهید یوسف الهی به نیکی یاد و حتی وصیت می کنند که در کنار مزار این شهید معظم به خاک سپرده شوند. 

سومین ویژگی مدرسه بقیه الله (عج) این است که توسط خانواده ای خیر، نیکوکار و با مشی و منش معلمی ساخته شده است.

۲ واحد آموزشی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی صبح امروز (پنجشنبه) در کرمان به بهره‌برداری رسید.

مدرسه ۶ کلاسه بقیه الله با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از خیرین به بهره برداری رسید.

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز  بقیه الله با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،  مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و خانواده شهید محمد حسین یوسف الهی به عنوان مدرسه الگوی پذیرای  دانش آموزان استثنایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) ۱۲ کلاسه خیرساز مسکن مهر شهرک مطهری شهر کرمان نیز امروز در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای یکهزار و ۹۴۷ متر مربع  افتتاح شد.
این مجتمع آموزشی ۳۵۰ مترمربع حصارکشی، ۵۰۰ مترمربع محوطه‌سازی، ۶۰ مترمربع سرایداری و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی دارد و از یک سالن چند منظوره ۱۸۰ مترمربعی نیز بهره‌مند است.
ساخت این پروژه از ابتدای سال ۹۷ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال و با مشارکت ۱۰۰ درصدی توسط  خیر نیکوکار  آقای تفرشی به اتمام رسیده و  تحویل آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی خبرگزاری جمهوری اسلامی مدارس کرمان مدرسه سازی آموزش و پرورش معاون وزیر بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه زیویه اظهار کرد: معلمی یک توفیق الهی و فرصتی بی نظیر برای هر انسانی است که در تربیت انسان‌های دیگر دخیل است و البته می‌تواند در آینده یک نسل تأثیرگذار باشد.

وی افزود: حاصلخیزی آینده کشور وابسته به بذری است که اکنون در آموزش و پرورش کاشته می‌شود.

توان خواستار اجرای مناسب طرح‌های شهید همت برای توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی و طرح شهید محمودوند در حوزه جذب بازماندگان از تحصیل شد.

فرماندار سقز همچنین بر برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دانش آموزان پشت کنکور، توجه به مهارت آموزی در مدارس، دوری نمودن دانش آموزان و معلمان از حافظه محوری، کمک والدین و شوراهای آموزش و پرورش به مدارس، توجه به تحقق شعار سال در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی یادآور شد: از وظایف وزارت کشور و به تبع آن فرمانداری، حمایت، پشتیبانی، هدایت و نظارت است که خروجی آن خدمت به مردم است که امیدواریم با تلاش مجموعه بزرگ آموزش و پرورش، والدین و سعی دانش آموزان شاهد تربیت شهروند مطلوب و کسب رتبه‌های مناسب در کنکور توسط آینده سازان باشیم.

فرماندار سقز بر لزوم برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه داوطلبان کنکور تاکید کرد و بیان داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح روستاها برای آماده ساختن دانش آموزان جهت کنکور یکی از اولویت‌هاست که در قالب مسئولیت اجتماعی معادن، حمایت خواهیم نمود.

افشین خوشگوار، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان هم با بیان اینکه ۲۰ برنامه راهبردی برای اجرا ابلاغ شده است افزود: همگرایی و انسجام درون سازمانی و تعامل بیرونی از جمله این برنامه‌ها باید به جد رصد شود.

‌گفتنی است؛ در این آئین از ۱۳ سال و دو ماه تلاش‌های خالد علیپور رئیس قبلی آموزش و پرورش منطقه زیویه تقدیر و سید سلمان حسینی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

کد خبر 6063992

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • مدارس دولتی امسال ضعیف‌تر می‌شوند؟ 
  • مجروحیت ۱۱۶ فرهنگی و دانش آموز در حادثه تروریستی کرمان
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • فرخ‌رو پارسا نخستین وزیر زن ایرانی در نوروز ۴۸: نخست‌وزیری خیلی هم خوب است و اگر بتوانم می‌شوم/ مدرسه‌ی چهارهزار نفره تاسیس می‌کنم
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان