Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای ایران- فرماندار ماهشهر با اشاره به حادثه تیراندازی به اتوبوس کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، از شناسایی عاملان این تیراندازی خبر داد.

 محسن بیرانوند اظهار کرد: دو روز پیش افرادی به سمت سرویس ایاب و ذهاب کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا در ماهشهر تیراندازی کردند.

وی افزود: این تیراندازی به دلیل مشکلات صنفی درحوزه حمل‌ و نقل رخ داده است و هیچ ربطی به حوزه امنیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی به سمت موتور اتوبوس انجام شده بود و مصدومی برجای نگذاشت.
فرماندار ماهشهر گفت: عوامل این تیراندازی توسط نیروهای انتظامی، شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تیراندازی شرکت پتروشیمی پتروشیمی بوعلی سینا حادثه تیراندازی ماهشهر شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، براساس اعلام  روابط عمومی شرکت پتروشیمی ارومیه؛ بررسی کارنامه درآمدی پتروشیمی‌های بورسی در سال گذشته حکایت از افزایش درآمد تعدادی از پتروشیمی‌های بورسی دارد که پتروشیمی ارومیه نیز جزو آنهاست.

بر اساس ارقام تجمیعی فروش ماهانه ۱۴۰۲ مشخص می‌شود که پتروشیمی ارومیه موفق عمل کرده ‌و توانسته با ثبت یک‌هزار و ۸۰۸میلیارد تومان درآمد در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور قرار بگیرد.

ارزیابی و مقایسه درآمد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱ ازافزایش دوبرابری این شرکت خبر می‌دهد که در طول دوره فعالیت این شرکت بی‌سابقه بوده‌ و می‌توان گفت نویدبخش روزهای خوب برای پتروشیمی ارومیه است.

  پتروشیمی ارومیه در سال گذشته علاوه بر قرار گرفتن در بین پردرآمدترین پتروشیمی‌های کشور؛ با ۲۰ درصد افزایش تولید در اسفندماه، رتبه چهارم شرکت‌های صنعت پتروشیمی کشور را در زمینه افزایش تولید به خود اختصاص داده‌است.

دیگر خبرها

  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • پتروشیمی ارومیه در جمع پردرآمدترین پتروشیمی‌های بورسی کشور
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران