Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد حسن زدا کارشناس سازمان تأمین‌ اجتماعی درباره شرایط برقراری حقوق بیمه شده برای پدر یا مادرش، اظهار کرد: اگر بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری فوت کرد برای آن که حقوق به پدر و مادر وی پرداخت شود، شرایطی وجود دارد.

اخبار اجتماعی- وی درباره شرط پرداخت حقوق بعد از فوت فرد بیمه شده به پدر و یا مادرش، گفت: در زمان حیات، فرد بیمه شده باید پدر و مادرش را تحت تکلف خود برده باشد و این در صورتی است که والدین بیمه شده منبع درآمد ندارند و هزینه های زندگی آنها را خود بیمه شده پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان تأمین اجتماعی افزود: پس اگر پدر و مادر در زمان حیات بیمه شده تحت کفالت وی باشند می‌توانند بعد از فوت بیمه شده از حقوق آن استفاده کنند.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تأمین اجتماعی پدر و مادر بیمه پدر پدر و مادر تامین اجتماعی حقوق درآمد والدین بیمه بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: مادران غیر شاغل روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها از اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد است، می‌توانند تا ۳۱ فروردین برای استفاده از مزایای بیمه تامین اجتماعی شامل (از کار افتادگی، بازنشستگی، بازماندگان متوفا و نقل و انتقال سوابق) ثبت نام کنند.
کیانوش کازرونی افزود: مادران دارای سه فرزند می‌توانند با مراجعه به سایت www.roostaa.ir و ورود به بخش (ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیر شاغل)) ثبت نام کنند.
وی گفت: این قانون شامل زنان ساکن مناطق روستایی و عشایری است و از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعمال می‌شود.
کازرونی با بیان اینکه اولویت تکمیل ثبت نام با مشمولانی است، که منطبق با فراخوان، شرایط لازم را احراز و زودتر اقدام به ثبت نام کرده باشند، افزود: حق بیمه مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسه‌های کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
مدیر صندق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اصفهان گفت: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است
سه هزار و ۹۱۵ نفر از زنان روستایی و عشایری استان اصفهان تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند.

دیگر خبرها

  • اتمام زمان ثبت‌نام برای بیمه بازنشستگی مادران غیرشاغل
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان
  •  مادران روستایی دارای سه فرزند برای بیمه رایگان اقدام کنند
  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند