Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ساختمان اداری- نگهبانی- پروژه گازرسانی و شبکه روشنایی شهرک صنعتی شهرستان چادگان با صرف بیش از ۳۰ میلیارد ریال روز پنجشنبه با حضور محسن صالحی‌نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به بهره‌برداری رسید.

صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین بهره‌برداری طرح‌ها افزود: در کشور ۸۳۰ شهرک صنعتی در حال بهره برداری وجود دارد که شامل شهرک‌های بزرگ و کوچک، نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: امسال از سوی رهبری، سال جهش تولید نامگذاری شد و شاخص‌هایی براساس استقرار صنعت و تولید تحت عنوان این نام در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: طی سال‌های متمادی شعار سال تحت عنوان تولید و رونق تولید نامگذاری شد که این مهم گویای این است که باید نسبت به ایجاد اشتغال و ارزش افزوده و صنایع مختلف، ظرفیت‌های منطقه‌ای معطوف شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: باید شرایط کشور در راستای اهداف برنامه‌های اقتصادی و به منظور ایجاد ارزش افزوده، اشتغال و اقتصاد مقاومتی کار کنیم.

صالحی‌نیا ادامه دارد: سیاست‌های محوری ما در سال جاری استفرار صنایع براساس ظرفیت و قابلیتی است که در مناطق مختلف شناسایی می‌شود.

او اظهارداشت: با محدودیت‌هایی از منظر تامین زیرساخت و منابع مالی جهت استقرار و ایجاد واحد‌های صنعتی رو به هستیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه در ساختار حاکم بر صنعت و تجارت اصفهان به عنوان استان‌های برتر در شاخص تولید و سرمایه گذاری معرفی می‌شود، گفت: اصفهان دومین استان برتر از نظر تعداد صنایع و اشتغال و سومین استان برتر کشور در زمینه سرمایه گذاری است.

صالحی نیا خاطرنشان کرد: حجم بالایی از طرح‌های صنعتی در استان اصفهان وجود دارد.

به گفته او طرح آمایش سرزمین از اولویت‌های صنایع در بخش‌های مختلف است که در شهرستان چادگان این موضوع مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد همچنین از سرمایه گذاران علاقمند درخواست می‌شود تا این هدف را تا مقصود مدیریت واردات، تلاش برای داخلی سازی نیازمندی‌ها و زنجیره تامین در بخش صنعت و کالا‌های مصارف محقق سازند.

او ابراز امیدواری کرد پروژه‌هایی برای استقرار واحد‌های صنعتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در راستای بهبود زیرساخت‌های زنجیره تامین اقدام شود.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان چادگان از منظر امکانات رفاهی در محرومیت است.

حسین محمد صالحی گفت: فریدن بزرگ (فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت) از پنج قوم فارس، بختیاری، ترک و گرجی و اقلیت مسیجی و ارامنه تشکیل شده است.

او با بیان اینکه سند افتخار این مردم شهدایی است که تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند، تصریح کرد: در این منطقه بیشتر کشاورزی و دامداری وجود دارد، اما صنعت در این راستا مورد توجه نبوده که درخواست ما تلاش و مساعدت لازم در زمینه اقتصاد و ایجاد اشتغال بیشتر است.

شهرستان چادگان در غرب استان اصفهان در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد، ۱۲۰۰ کیلومتر مربع مساحت این شهرستان است. ۷۰ درصد مساحت شهرستان چادگان متعلق به اراضی ملی است، ۶۵ درصد جمعیت شهرستان، روستایی و ۳۵ درصد شهرنشین است.

گردشگری و کشاورزی اشتغال قالب شهرستان چادگان است.

در حاشیه این افتتاح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با شهدای چادگان تجدید بیعت کرد.

صالحی نیا به منظور بازدید و افتتاح از تعدادی شهرک و واحد‌های صنعتی به استان اصفهان سفر کرده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت صنعت شهرک صنعتی افتتاح طرح گاز رسانی طرح های صنعتی شهرستان چادگان صالحی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عباس علی آبادی عصر امروز در حاشیه افتتاح چند پروژه در شهرک صنعتی گرمسار با اشاره به اهمیت رفع مشکلات بخش صنعت برای جهش تولید اظهار داشت: دولت برای رفع مشکلات بخش صنعت اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری، تحقق این مهم را منوط به توسعه کمی و کیفی بخش صنعت دانست و گفت: این مهم با همراهی مردم ممکن است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سمنان استانی صنعتی بوده و از این رو ظرفیت‌های زیادی برای تحقق شعار امسال در خود دارد افزود: تعداد زیادی از واحدهای صنعتی استان سمنان تولیدی کمتر از ظرفیت اسمی و توان واقعی دارند.

علی آبادی تصریح کرد: از این رو افزایش تولید واحدهای صنعتی استان سمنان منطبق با ظرفیت اسمی با درنظر گرفتن بسته‌های حمایتی در دستور کار دولت و وزارت صمت در این سفر است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های پیش رو برای افزایش ظرفیت تولید در بخش صنعت عنوان کرد: تخصیص اعتبارات به بخش صنعت به منظور جهش تولید مدنظر است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • تولید در واحدهای صنعتی استان سمنان کمتر از توان واقعی است
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است