Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:20:56 GMT

یک تن انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۲۸۰

یک تن انواع موادمخدر در سراوان کشف شد

سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در اینباره اظهارداشت: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی، از فعالیت اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان سراوان مطلع و موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیمی از ماموران انتظامی سراوان با پایش دقیق منطقه، دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را در منطقه "لشکران" این شهرستان شناسایی و این محل را به محاصره خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری سه قاچاقچی ۹۵۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و ۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را که قاچاقچیان به طرز ماهرانه‌ای در زیر خاک پنهان کرده بودند کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند قاچاق موادمخدر، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاهها و ورودی‌های قاچاق موادمخدر در سطح استان، حضوری فعال دارد و پلیس در راه مبارزه با موادمخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سراوان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۳۴۳ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان سراوان مواد مخدر انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان