Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- کاروان «زیرسایه خورشید» در شهرک صنعتی کاشان حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از کاشان، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک در قالب کاروان "زیر سایه خورشید" در شرکت فرش ماشینی شهرستان کاشان حضور یافتند.

به برکت حضور کاروان "زیرسایه خورشید" در این کارخانه 8 تخته فرش تقدیم محرومین آن شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام دهه کرامت رضوی خدام بارگاه منور رضوی، تحت عنوان کاروان‎های زیرسایه خورشید، با حضور در شهرک‎های صنعتی، کارخانجات و کارگاه های تولیدی کشور از مجاهدت‎ فعالان عرصه اقتصای در تولید کالای ایرانی تقدیر کردند.

کاروان زیرسایه خورشید وارد شهرستان فردوس شدورود خدام بارگاه مطهر رضوی به گلستان؛ آغاز سیزدهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید+ تصاویرشهرهای سفید و زرد گلستان میزبان خدام رضوی/ سیزدهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید برگزار می‌شود

انتهای پیام/ ع

R1549/P1357/S6,1369/CT8 بیشتر بخوانید... کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد استان کردستان شدند+تصاویر کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد بوشهر شدند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زیرسایه خورشید حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالله دارایی ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم منحوس، به اعلام برنامه‌های هفته کار و کارگر پرداخت و گفت: امسال تعدادی از کارگران و کارکنان مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند و امیدواریم بتوانیم نفرات بیشتری از کارگران که در سال‌های گذشته متقاضی دیدار بودند را در این برنامه شرکت دهیم.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌های مختلفی با همکاری شرکای اجتماعی و شوراهای اسلامی کار و کانون بازنشستگان و مدیران کل عضو شورای هماهنگی استان با شعار مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی اجرا می‌شوند. در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای جامعه کار و تولید و دیدار با خانواده‌های شهدا انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به بازدید از دو شرکت تولیدی در ساوجبلاغ و نظرآباد با حضور معاون وزیر مطرح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضور کارگران در بهشت زهرا (س)، افتتاح پایگاه بسیج و برپایی میز خدمت در تمامی مصلاهای نماز جمعه توسط مدیران ادارات، کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

دارایی با اشاره به برنامه برپایی شیفت ایثار در کارخانه‌ها در جهت مصارف عام المنفعه یا اقدامات جهادی که به صورت خودجوش از سوی کارگران اجرا می‌شود، گفت: در این هفته همایش جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در یکی از واحدهای تولیدی کرج و آئین تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت نمونه استان نیز با حضور مقامات کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی در هفته کار وکارگر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای دیدار و ملاقات صمیمی کارگران با نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار و سایر امامان جمعه و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای انعکاس مستقیم مطالبات و درخواست‌های کارگران هستیم.

وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که چند سالی است پیگیری می‌شود، برنامه راهیان پیشرفت برای دانش آموزان مدارس و آشنایی آنها با محیط‌های صنعتی و تولیدی است که امسال این برنامه با مشارکت ۱۶ شرکت فعال استانی برگزار می‌شود و متقابل نیز کارفرمایان برتر استانی در ۱۶ مدرسه با عنوان سفیران تولید با دانش آموزان صحبت و دیدار خواهند کرد.

به گفته دارایی، برگزاری اردوی جهادی با عنوان محرومیت زدایی و کمک به جامعه کارگران، مسابقات فرهنگی ورزشی و تجلیل از کارگران جوان دارای سه فرزند نیز از دیگر اقدامات در هفته کار و کارگر است. برگزاری مسابقه کتابخوانی در شرکت‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان روابط کار به منظور تبیین قوانین کار و کارگری در محیط‌های تولیدی و صنعتی و کار نیز پیش بینی و اجرا می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته برگزاری یادواره شهدای کارگری است که در محیط‌های کار و تولید برگزار و در قالب کمک‌های مومنانه نیز ۵۰۰ بسته حمایتی توسط بسیج تدارک دیده و به جامعه هدف اهدا خواهد شد.

وی افزود: اجرای طرح پایش سلامت و غربالگری بیماری‌های خاص و شایع خانواده کارگران با همکاری خانه کارگر و تأمین اجتماعی با حضور در کارخانجات، آموزش همگانی ایمنی و بهداشت با همکاری معاونت روابط کار، افتتاح چنین پروژه تولیدی و صنعتی و سفر معاونان وزیر به استان برای دیدار با کارگران شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی و ده‌ها برنامه دیگر از دیگر اقدامات این هفته است.

کد خبر 6084276

دیگر خبرها

  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز