Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@16:41:20 GMT

شنای پروانه یک میلیارد را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۲۹۳

شنای پروانه یک میلیارد را رد کرد

محمد کارت، کارگردان فیلم سینمایی شنای پروانه، در صفحه شخصی خود از فروش بیش از یک میلیارد این فیلم در کمتر از یک هفته اکرانش خبر داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کارت با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خود آورده است:

فروش شنای پروانه در کمتر از یک هفته از یک میلیارد گذشت. فروش فیلم سینمایی شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی تا شب گذشته و در شش روز از یک میلیارد تومان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار و جدول فروش سمفا، شنای پروانه تا شب گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. شنای پروانه از ۴ تیرماه با توجه به ضدعفونی شدن تمام سینماهای کشور و با رعایت پروتکل بهداشتی اکرانش را آغاز کرده و خانواده‌ها و دوستان می‌توانند در کنار هم با فاصله از بقیه به صورت استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت صندلی سالن‌ها به تماشای این فیلم بر پرده سینماها بنشینند.

جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، بهروز پناهنده، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، روح ا… مهرابی، محمد مطهری پور، با معرفی آبان عسکری و با هنرمندی علیرضا داوودنژاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند".

کد خبر 431705

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم شنای پروانه شنای پروانه شنای پروانه طباطبایی سینما سینما ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک میلیارد شنای پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟

گویا پس از خرید و فروش خودرو و دلار با کارت ملی حالا نوبت به معامله گوسفند رسیده است. با این همه نکته قابل توجه در این تبلیغات آن است که قصاب هم به صورت رایگان برای کشتار گوسفند ارسال می‌شود.

فروش گوسفند با کارت ملی صحت ندارد

به نظر می‌رسد کلاهبردارن برای دسترسی به کد ملی افراد از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و حالا پس از بلوای بازار خودرو به گوسفندفروشی رسیده‌اند. در همین زمینه مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی نیز امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فروش گوسفند با کارت ملی صحت ندارد. 

مسعود امراللهی به مهر گفت که اکنون فروش دام به طور معمول در حال انجام است. اگر مبادله‌ای با کارت ملی صورت گرفته باید گزارش شود تا با آن برخورد لازم انجام شود.

حال پرسش این است که اصل ماجرا چیست؟ به نظر می‌رسد کلاهبردان برای دستیابی به کد ملی افراد از هر راهی وارد می‌شوند. در این مدت بار‌ها مسئولان اعلام کرده‌اند که افراد به هیچ عنوان کد ملی و اطلاعات هویتی‌شان در اختیار کسی نگذارند.

منصور پوریان، رئیس شورای تامین دام کشور، در رابطه با خرید گوسفند با کارت ملی به تجارت نیوز گفت: چنین خبری را هنوز ندیده‌ام و قصد چنین کاری معلوم نیست. متاسفانه در فضای مجازی تبلیغات عجیبی دیده می‌شود، اما چنین جیزی وجود ندارد. در حال حاضر حجم زیادی از گوسفند در بازار وجود دارد و نیازی به خرید گوسفند با کارت ملی نیست. شاید از کارت ملی برای مقاصد دیگری استفاده می‌شود.

او در ادامه با اشاره به وزن دام‌های سبک و حدود قیمتی آنها توضیح داد: در حال حاضر بره‌ها در وزن‌های مختلفی در بازار موجود هستند. بره‌های شیری وزنی حدود پنج تا هشت کیلوگرم دارند. بره‌های علف‌خور وزنی حدود ۱۰ تا ۱۵ کیلوگرم دارند. پس از آن بره‌ها مناسب کشتار وزنی میان ۴۰ تا ۵۵ کیلوگرم دارند. بره کوچک نیز بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است و بره نر کشتاری که بیشترین استفاده را دارد وزنی بین ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم دارد. اگر بره به صورت گله‌ای خریداری شود قیمتی بین ۱۹۵ تا ۲۰۰ تومان دارد. متاسفانه زمانی که بره‌ها وارد میادین بار می‌شوند در آنجا افراد با هر قیمتی که دوست داشته باشند، آنها را می‌فروشند. معمولا قیمت یک بره ۴۰ کیلوگرمی با احتساب هر کیلوگرم ۲۰۰ هزار تومان برای دامدار، حدود ۸ میلیون قیمت دارد، اما میدان بار هر راس را بیشتر از این قیمت می‌فروشد.

وی در پایان با اشاره به ازدیاد جمعیت دامی کشور تشریح کرد: به طور کلی در حال حاضر جمعیت دامی کشور یک میلیون راس است که عدد بالایی محسوب می‌شود. باید در سال جاری ۱۸ میلیون از این جمعیت کشتار شود. اگر میزان کشتار کم باشد، برای تولیدکننده داخلی مشکل ایجاد خواهد شد. دولت باید به این موضوع ورود کند و با خرید حمایتی و اعطای مجوز صادرات این دام‌ها این مشکل را برطرف کند.

آنطور که به نظر می‌رسد مسئولان باید به‌طور جدی‌تر باید با کلاهبرداری‌های اخیر برخورد کنند؛ چرا که کلاهبردان به‌تازگی از هر محصولی که برای مخاطبان جداب است استفاده می‌کنند تا بتوانند اطلاعات هویتی آنها را در اختیار داشته باشند و آزادانه نیز در حال فعالیت هستند.

منبع: تجارت نیوز

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • پشت ماجرای فروش گوسفند با کارت ملی چیست؟