Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث شهرک مسکونی امام حسن عسگری (ع) سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان به زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز  کلنگ احداث شهرک مسکونی امام حسن عسگری (ع) سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با حضور استاندار و فرمانده سپاه استان به زمین زده شد.

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت حمله پهپادی و موشکی غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

"بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم"

قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ. سوره توبه /آیه ١۴
با آنان بجنگید تا خداوند آنان را به دست‌های شما عذاب کند و خوارشان سازد و شما را بر آنان پیروز کند و دل‌های (پُردرد) مؤمنان را تشفّی و مَرهَم نهد.

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

سلام و تبریک بر دلاور مردانی که آرامش دشمن زبون را به پایداری قدرت ایمان درحبل المتین صحنه انقلاب بر هم زدند و قدرت ابوطالب‌گونه را به ابوجهل زمان نشان دادند.

سلام و درود بر حافظان امنیت که وعده صادق را عملی ساختند و انسجام ملی ایرانیان و امید اجتماعی را رقم زدند.

آن حافظان امنیت که در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی و به منظور جلوگیری از گسترش دامنه بحران آفرینی این رژیم جعلی بارها خویشتنداری کردند، اما حمله به سفارت کشورمان در سوریه که عملا حمله به خاک ایران اسلامی قلمداد می‌شد و اگر پاسخ قاطعانه به این تجاوزکاری داده نمی‌شد، دشمن صهیونیستی معادلات خود را وحشیانه‌تر دنبال می‌کرد.

مدیریت، کارکنان، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران هرمزگان ضمن حمایت از دلاور مردان ستاد کل نیروهای مسلح وزارت دفاع و فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده مقتدر هوافضای سپاه، این موفقیت در سیلی سخت انتقام ملت را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای مدظله العالی عزیز و ملت سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می‌کند.

سپاهیانِ قدرتمندِ بصیرِ آگاه، قدرت لایزال الهی، بدرقه‌ وجودتان.

امیدوارم همانگونه که باعث روشنی دل امام زمان(عج) و فرزند صالح ایشان مقام معظم‌رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران هستید، لحظه‌هایتان روشن به نور محمدی و گرمای پرمهر ولایت‌ باشد.

اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق
  • مقاوم سازی ۴۸ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند