Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تحرک برای الحاق کرانه باختری فلسطین به سرزمین­های اشغالی توسط صهیونیستهای متجاوز را محکوم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در  تماس تلفنی محمدباقر قالیباف با زیاد نِخاله، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین - که شب گذشته  چهارشنبه 99/4/11 انجام گرفت رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل جهاد اسلامی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قالیباف در ابتدای این تماس تلفنی با تجلیل از مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگری­ های رژیم صهیونیستی گفت: اگر مقاومت­ و مجاهدت­ مبارزان فلسطینی نبود، پیروزی­های ارزشمند آنان در برابر متجاوزان صهیونیست تحقق نمی‌یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن تحرک برای الحاق کرانه باختری فلسطین به سرزمین­های اشغالی توسط صهیونیستهای متجاوز گفت: به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سران مجالس اسلامی و غیر اسلامی نسبت به این اقدام خصمانه و نفرت­ انگیز صهیونیستی - آمریکایی و عواقب آن، هشدار داده و درخصوص عدم اجازه به این رژیم جعلی برای تداوم قانون شکنی و تجاوز تاکید کرده‌ام.

قالیباف همچنین در این مکالمه تلفنی بر لزوم تداوم مقاومت تا پیروزی قدس شریف و آزادی تمامی مناطق فلسطینی تحت اشغال از چنگال صهیونیست‌های غاصب تاکید کرد.

زیاد نِخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این مکالمه تلفنی با تبریک انتخاب آقای قالیباف به سمت رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در صف اول دفاع از حقوق ملت فلسطین قرار دارد و این موجب مسرت و دلگرمی مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: امروز ملت فلسطین به جمهوری اسلامی ایران به عنوان تنها کشور در منطقه و جهان نگاه می‌­کنند که در برابر اقدامات نا امن سازی منطقه از رژیم صهیونیستی با قدرت عمل می‌کند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این گفتگوی تلفنی بر تداوم مبارزه تمامی گروه‌های محور مقاومت تا برافراشتن پرچم فلسطین در سراسر سرزمین­های فلسطینی به پایتختی قدس  تاکید کرد.

انتهای پیام/

R1381/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جنبش جهاد اسلامی محمدباقر قالیباف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی محمدباقر قالیباف جهاد اسلامی فلسطین محمدباقر قالیباف جنبش جهاد اسلامی فلسطین رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری

عملیات مبارزان فلسطینی در گرفتار کردن یک صهیونیست در تله پرچم، تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین را به همراه داشت.

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری شهاب، گردان‌های ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، به شدت از عملیات تله پرچم در شرق رام الله تمجید کرد.

گردان‌های ناصر صلاح الدین این عملیات را تحولی راهبردی و اقدامی خلاقانه از سوی مبارزان فلسطین در مقابله با نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان در کرانه باختری دانست.

گفتنی است که امروز یک شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست در نزدیکی روستای المغیر در شرق رام الله در تله انفجاری مبارزان مقاومت که زیر پرچم فلسطین تعبیه شده بود، گرفتار و زخمی شد.

از سوی دیگر سرایا القدس گردان‌های جنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که در چارچوب نبرد طوفان الاقص و در واکنش به کشتار اردوگاه نورشمس عملیات‌هایی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادیم.

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • تمجید گردان‌های ناصر صلاح الدین از عملیات تله پرچم در کرانه باختری
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی درکرانه باختری درپی جنایت نورشمس