Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:00:46 GMT

تعطیلی تمام تفرجگاه ها در اقلید

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۳۲۴

تعطیلی تمام تفرجگاه ها در اقلید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس مصوبه شورای تامین امنیت شهرستان اقلید، بنا به ضرورت و برای حفظ سلامت شهروندان و تلاش برای قطع زنجیره گسترش ویروس کرونا، تمامی بوستان ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی و تفرجگاه ها در شهر اقلید از ۱۲ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

شهرداری اقلید از مردم درخواست کرد با حضور در منزل، یاری رسان خدمتگزاران خود باشند و مسیر رسیدن جامعه به شرایط عادی را هموار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان اقلید در فاصله ۲۰۸ کیلومتری استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی تفرجگاه ویروس کرونا مراکز تفریحی شهرستان اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود