Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ فیروز سرخوش نهاد رئیس پلیس فتای استان در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: شکایت یک شهروند همدانی به خاطر هک شدن اطلاعات دیجیتالی و سرقت ارز مجازی از وی، موجب شناسایی و سپس دستگیری این متهم شد.

طبق اظهارات اولیه شاکی، وی پس از تایید ارز مجازی به علت نداشتن آگاهی با نحوه کار کردن با کیف پول مجازی، قربانی کلاهبرداری از سوی مجرمان این فضا شده و حساب کاربری اش توسط متهم هک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی سرمایه گذاری ۲ میلیارد ریالی شاکی در این بخش به سرقت رفته بود اما در ادامه با انجام اقدامات پیچیده و فنی متهم جوان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

متهم در اظهارت خود اعلام می کند که هنگام خرید و  فروش ارز مجازی، قربانی را به دام انداخته و با هک و سرقت اسم کاربری و رمز وی، حساب وی را خالی کرده است.

سرهنگ سرخوش نهاد از کاربران فضای مجازی خواست تا آگاهی خود نسبت به استفاده ایمن در فضای مجاری را افزایش داده و در صورت مواجهه با این قبیل تخلفات، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir متعلق به مرکز فوریت‌های سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

۴۶

کد خبر 1405760

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان ارز مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی

سرهنگ علی‌رضا یعقوبی به ایسنا اظهار کرد: در خریدهای اینترنتی به‌ویژه در شبکه اجتماعی اینستاگرام و وب‌سایت دیوار، قبل تحویل گرفتن کالا از پرداخت وجه یا بیعانه به شکل جدی خودداری کنید.

وی افزود: هنگام دریافت پیامک با مضمون یارانه، کالا برگ الکترونیک حتی اگر از سوی دوستان و آشنایان ارسال شده باشد از کلیک کردن بر روی لینک خودداری کنید و پیامک را حذف کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • برگرداندن سوخت از مسیر قاچاق
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو