Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-یک کارشناس سازمان تأمین اجتماعی گفت: اگر بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری فوت کرد برای آن که حقوق به پدر و مادر وی پرداخت شود، شرایطی وجود دارد.

محمد حسن زدا کارشناس سازمان تأمین اجتماعی درباره شرایط برقراری حقوق بیمه شده برای پدر یا مادرش، اظهار کرد: اگر بیمه شده در اثر حادثه یا بیماری فوت کرد برای آن که حقوق به پدر و مادر وی پرداخت شود، شرایطی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شرط پرداخت حقوق بعد از فوت فرد بیمه شده به پدر و یا مادرش، گفت: در زمان حیات، فرد بیمه شده باید پدر و مادرش را تحت تکلف خود برده باشد و این در صورتی است که والدین بیمه شده منبع درآمد ندارند و هزینه های زندگی آنها را خود بیمه شده پرداخت می‌کند.

این کارشناس سازمان تأمین اجتماعی افزود: پس اگر پدر و مادر در زمان حیات بیمه شده تحت کفالت وی باشند می‌توانند بعد از فوت بیمه شده از حقوق آن استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️الهه کلانتری گفت: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه مادران غیر شاغل دارای سه فرزند ،ساکن در مناطق روستایی و عشایری می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه حق بیمه مادران غیر شاغل روستایی و عشایری مشمول این طرح را دولت پرداخت میکند افزود: افراد در قبال این بیمه از مزایای دریافت مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی کلی، مستمری بازماندگان در صورت فوت بیمه شده و نقل و انتقال سوابق بیمه ای، بهرمند می شوند.
کلانتری گفت :در این طرح با تولد فرزند چهارم و پنجم بعد از ثبت نام، به ازای هر فرزند دو سال به سنوات بیمه ای فرد مشمول اضافه میشود.
به گفته وی ، مرحله نخست پیش ثبت نام بیمه رایگان مادران غیر شاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری تا ۳۱ فروردین ماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با ارائه تصویر شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس از خود و فرزندان به کارگزاری‌های مجاز صندوق و یا مراجعه به آدرسwww.roostaa.ir ثبت نام کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان گفت: اولویت ثبت نام با افرادی است که ثبت نام خود را زودتر تکمیل و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنها از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • ۳۱ فروردین آخرین مهلت ثبت نام رایگان مادران روستایی و عشایر غیرشاغل در صندوق بیمه
  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند در استان تهران
  • تحقق بیمه مادران غیر شاغل مناطق روستایی و عشایری در سمنان
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری