Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در ساعت ۰۸:۴۱ دقیقه صبح امروز شهروندان در طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در مسیر آزادراه تهران قم مقابل تیر روشنایی ۲۶۷ خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش میزان، محمد حسین توانا معاون فرمانده آتش نشانان اعزامی در گزارش اولیه خود اعلام کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به علت نامشخصی از مسیر اصلی خود خارج شده و پس از برخورد با موانع وسط اتوبان دچار واژگونی گردیده است؛ لذا آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه اقدام به ایجاد ترافیک مصنوعی کرده و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، پس از بازدید و بررسی اولیه و اطمینان از عدم وجود محبوس شده و یا مصدوم، اقدام به قطع جریان برق و رفع نشت سوخت از خودرو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه این حادثه مصدوم و محبوس شده‌ای نداشته و راننده خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان توسط سرنشینان خودرو‌های عبوری از خودرو خارج گردیده بود، آتش نشانان اقدام به ایمن سازی کامل خودرو کرده و با استفاده از ابزار مخصوص خودرو را به حاشیه امن آزادراه منتقل کردند.

توانا خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن آزادراه و ایمن‌سازی کامل، خودرو را جهت بررسی علت این حادثه و مراحل قانونی تحویل عوامل پلیس راهور داده و به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث تصادفات تصادف رانندگی صراط نیوز آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: ضارب دانش آموزان آملی طی کمتر از چند ساعت دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

محمد طالبی چاری افزود: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

کد خبر 846790 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی دانش آموز تصادف

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت