Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:29:06 GMT

افزایش قیمت گازوئیل، شایعه یا واقعیت؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۴۶۶

افزایش قیمت گازوئیل، شایعه یا واقعیت؟

خبرگزاری تسنیم: کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با رد شایعه افزایش قیمت گازوئیل گفت: پیرو تکذیبیه‌های پیشین، دوباره افزایش قیمت گازوئیل را تکذیب می‌کنیم و این شرکت افزایش قیمت این فرآورده را در سال ۹۹ در دستور کار ندارد.

وی از مردم خواست به این شایعات گوش ندهند و اخبار مؤثق در زمینه سوخت را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس WWW.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

NIOPDC.IR دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، در اواخر خردادماه و روز‌های ابتدای تیرماه، شایعاتی با محوریت فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت گازوئیل در سال جاری منتشر شده بود که مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران رسما این شایعات را تکذیب کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت گازوئیل دولت شایعات افزایش قیمت گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت تهران به زیر ۳ درصد رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: مقدار خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت که به‌طور طبیعی و در اثر استهلاک قطعات ایجاد می‌شود، در منطقه تهران نسبت به پارسال کاهش ۱۲ درصدی داشته و به زیر ۳ درصد رسیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، فریدون یاسمی تأکید کرد: این موفقیت با تلاش شبانه‌روزی دو کارگاه تعمیرات تجهیزات‌ فنی به‌دست آمده و هم‌اکنون بیش از ۹۷ درصد تلمبه‌ها در همه‌ جایگاه‌های سوخت تهران فعال است و عملیات سوخت‌گیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون گروه‌های نظارت و بازرسی فنی با حضور در جایگاه‌ها به‌صورت مستمر وضع تجهیزات سامانه سوخت را کنترل می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نقص در جایگاه‌ها می‌توانند شکایت‌های خود را از طریق سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره ۰۹۶۲۷ ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • کارت‌های سوخت جایگاه‌ها همچنان فعال است
  • خرابی تجهیزات سامانه هوشمند سوخت تهران به زیر ۳ درصد رسید