Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@19:22:21 GMT

یک کامیون حامل پساب صنعتی در تبریز توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۴۸۵

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهنام اشتری با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران اداره حفاظت محیط زیست در حین پایش با یک دستگاه کامیون لجن کش که در حال تخلیه فاضلاب خام صنعتی یکی از واحدهای صنعتی شهرستان بود، مواجه شده و بلافاصله کامیون و راننده مذکور با حکم دادستانی جهت اقدام قضایی توقیف شد.

وی افزود: تخلیه هرگونه پساب صنعتی و انسانی بدون عملیات تصفیه در هر مکان ممنوع بوده و به دلیل تهدید علیه بهداشت عموم، جرم تلقی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قوانین مربوطه نیز با افراد خاطی برخورد قانونی انجام می‌شود.

 وی از شهروندان تبریزی درخواست کرد که در صورت مشاهده کامیون‌های لجن کش که در حال تخلیه و یا انتقال غیر مجاز پساب صنعتی و یا انسانی هستند، سریعا مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز اطلاع دهند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جرم چای حفاظت محیط زیست صنعتی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد