Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@18:03:50 GMT

نهمین جشنواره موسیقی در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۴۸۷

نهمین جشنواره موسیقی در اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: نهمین جشنواره موسیقی در استان اردبیل در دو بخش انتخاب مردمی و رقابتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی از برگزاری نهمین جشنواره موسیقی استان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و همکاری انجمن موسیقی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: نهمین جشنواره موسیقی در استان اردبیل در دو بخش انتخاب مردمی و رقابتی خواهد بود.

جزئیات داوری آثار چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام شدمحمد سریر: از جانمایه‌های موسیقی ایرانی فاصله گرفتیمویژه‌برنامه "موسیقی" رادیو راه افتاد

وی در تشریح بخش های جشنواره تصریح کرد: بخش انتخاب مردمی، سازها و آوزاهای ایرانی، آذربایجانی و کلاسیک و بخش رقابتی؛ تک نوازی سازهای آذربایجانی و آواز آذربایجانی خواهد بود.

وی مهلت ارسال آثار را 25 تیرماه 1399 ذکر کرد و گفت: ارسال آثار در قالب ویدئو حداکثر چهار دقیقه‌ای به شماره تماس 09387369747 از طریق پیام رسان های مجازی است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر و رأی گیری بخش مردمی به صفحه ARD.MUSIC.FEST  می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام/132/ ز

R41374/P/S6,49/CT12 بیشتر بخوانید... پیشنهاد تاسیس صندوق حمایت از اهالی موسیقی / درآمد حاصل از قانون ۱۰ درصد، به اهالی موسیقی برگردد تمهیدات جدید لیگ برتر انگلیس برای جذابیت بیش‌تر بازی‌ها؛ ایجاد موسیقی اختصاصی برای هر بازیکن رشته موسیقی نواحی در دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی شده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نهمین جشنواره موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان