Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:51:39 GMT

۳۷ مدرسه نجف‌آباد تخریبی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۵۶۹

۳۷ مدرسه نجف‌آباد تخریبی است

مجتبی راعی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه مرحوم ایرانژاد اظهارداشت: ۴۷ مدرسه این شهرستان همچنین نیازمند مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی است.

وی ادامه داد: ۲۵۷ مدرسه در این شهرستان  بجز بخش مهردشت، وجود دارد که ۲۰۰ واحد آن دولتی و بقیه مربوط به بخش خصوصی است که ۶۰ واحد در مجموع ، مدرسه دولتی به صورت ۲ نوبته اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه نجف آباد با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان در زمره طلایه داران مدارس ۲ نوبته استان اصفهان محسوب می‌شود، افزود: این شهرستان از رشد بالای جمعیت برخوردار است و به شدت مهاجرپذیر است و طبق محاسبات و آمایش انجام شده باید هر سال بیش از ۱۰ مدرسه نوساز را وارد سیستم آموزشی شود تا میانگین زیربنای آموزشی برای کل دانش آموزان محقق شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد خاطرنشان کرد: خیرین این شهرستان در امور خیر همواره سرآمد استان و کشور هستند و با کمک آنها در سالجاری عملیات اجرایی سه واحد آموزشی در شهر نجف آباد و بخش مرکزی شروع شده و با حمایت سازمان نوسازی مدارس استان، انجمن خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان و مسئولان بنیاد برکت، عملیات عمرانی ۶ مدرسه دیگر در این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی، خیران را سرمایه‌های بی بدیل اجتماعی خواند که وجود آنها منشا برکات عظیم در جامعه است و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم و مسوولان واحدهای آموزشی مورد نیاز در این شهرستان احداث شود.

در آیین کلنگ زنی این مدرسه ۱۲ کلاسه شماری از مسوولان شهرستان و مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس اصفهان حضور داشتند.

شهرستان نجف آباد با ۲۸۵ کیلومتر مربع وسعت و ۳۳۰ هزارنفر جمعیت در۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس نجف آباد اصفهان مدرسه سازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس نجف آباد اصفهان مدرسه سازی دانش آموزان مدارس نجف آباد اصفهان مدرسه سازی دانش آموزان نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، منصور شیشه فروش ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارات ناشی از بارش در استان اصفهان اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز شد.

وی با اشاره به بروز خسارت به باغات، معابر، آسفالت راه ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو افزود: خوشبختانه این سیلاب خسارت جانی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند، اضافه کرد: در این راستا مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق در راستای ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شدا اقدام کنند.

وی گفت: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و نیز برخی ازمحورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند.

شیشه فروش تصریح کرد: بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 6086564

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی