Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی بازگشت جیدون سانچو به این تیم را منتفی دانست و به شایعات پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا سرمربی منچسرسیتی صریحاً اعلام کرد که تیمش برنامه‌ای برای جذب جیدون سانچو بال انگلیسی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ندارد.

اخیراً شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه من‌سیتی قصد دارد بازیکن سابقش را از دورتموند پس بگیرد تا با او جای خالی لروی سانه که به بایرن مونیخ می‌پیوندد را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا اما این موضوع را تکذیب کرد.

او درباره سانچوی 20 ساله که تابستان سال 2017 ورزشگاه اتحاد را بدون انجام حتی یک بازی برای منچسترسیتی ترک کرد، گفت: سانچو خودش تصمیم به رفتن گرفت پس چه دلیلی دارد که بخواهد برگردد؟

منچسترسیتی در قرارداد فروش سانچو به بوروسیا دورتموند شرطی را گنجاند که به موجب آن، می‌تواند این بازیکن انگلیسی را با ارائه پیشنهادی همتراز بهترین پیشنهادش از سایر تیم‌ها، دوباره جذب کند اما گویا گواردیولا تمایلی به جذب دوباره این بازیکن ندارد.

جام حذفی انگلیس| منچسترسیتی با غلبه بر نیوکاسل حریف آرسنال شد

وی افزود: زمانی که سانچو به دورتموند رفت، به نظر نمی‌رسید که او قصد بازگشت داشته باشد. الان هم منطقی نیست که او برگردد. وقتی خودش خواسته برود، به نظر من او نمی‌خواهد که برگردد. این بخشی از یک فرایند در تیم ماست. ما دوست داریم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم تا در این تیم جاودانه شوند اما در گذر سال‌ها مجبوریم که جای آنها را با بازیکنان جدید پر کنیم.

منچسترسیتی از ساعت 23:45 امشب در ورزشگاه اتحاد میزبان لیورپول، قهرمان زودهنگام رقابت‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال دورتموند آلمان پپ گواردیولا لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس بیشتر بخوانید... یوونتوس بازیکنش را با مهاجم منچسترسیتی معاوضه کرد یوونتوس هموطن رونالدو را از منچسترسیتی خرید لیگ برتر انگلیس| با شکست منچسترسیتی؛ لیورپول پس از ۳۰ سال قهرمان شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال دورتموند آلمان پپ گواردیولا لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تیم فوتبال لیورپول انگلیس دورتموند گواردیولا لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی لیورپول تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین شکست ویرجیل فن دایک در آنفیلد با پیراهن لیورپول

ویرجیل فن دایک برای دومین با در لیگ برتر شکست خانگی با پیراهن لیورپول را تجربه کرد. 

طرفداری | لیورپول برای دومین بازی متوالی در آنفیلد شکست خورد تا سرنوشت قهرمانی در دست آرسنال و منچسترسیتی قرار بگیرد. 

به گزارش اسکواکا؛ لیورپول در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 مقابل کریستال پالاس شکست خورد. ویرجیل فن دایک امروز برای دومین بار با پیراهن لیورپول، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در آنفیلد شکست می‌خورد. کاپیتان هلندی قرمزها پیش از این طی 97 بازی آمار 79 برد و 16 تساوی را به ثبت رسانده بود. فن دایک اولین و آخرین بار، فصل 23-2022 مقابل لیدز یونایتد شکست خانگی را تجربه کرده بود. فن دایک و تیمش با لغزش بدموقع در هفته سی و سوم جایگاه سوم را به خود اختصاص داده‌اند. در صورت پیروزی آرسنال مقابل استون ویلا، اختلاف امتیاز توپچی‌ها با لیورپول به 3 امتیاز افزایش می‌یابد. منچسترسیتی نیز فاصله دو امتیازی با شاگردان یورگن کلوپ ایجاد کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • شانس قهرمانی سیتی ۷۰ درصد شد
  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • دومین شکست ویرجیل فن دایک در آنفیلد با پیراهن لیورپول
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی