Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور با تایید مثبت شدن تست کرونای ۷ بازیکن تیم علم و ادب تبریز گفت: این تیم مطابق دستور العمل‌های وزارت بهداشت به قرنطینه رفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهرداد خلیلیان در ارتباط تلفنی با برنامه پیگیری با بیان اینکه خوشبختانه همه باشگاه‌ها تا ۷۵ درصد دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند افزود: در خصوص این تیم ربه دلایل مختلف همچون مسائل مالی و نرسیدن کیت‌ها به تیم این مشکل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در عین حال گفت: البته پیشتر از تیم تست گرفته شده بود و سازمان لیگ هم تمام تلاش خود را انجام داده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: کرونا ، بازیکنان ، فوتبال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا بازیکنان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید

به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش‌های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتار‌ها و داستان‌های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و ... می‌پردازد.

در بخش صبحگاهی با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و ... اتفاقات روز را مرور می‌کند. در این بخش با تغذیه دانش آموزی و ورزش همگانی سبک‌های مختلف ورزش دانش آموزی را معرفی کرده و بحث سلامت ورزشی را پیگیری می‌کند.

 مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویداد‌ها و مناسبت‌ها در بخش‌های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بصورت معرفی استعداد‌ها و ظرفیت‌های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسائل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب‌های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکرد‌های قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.

گفتنی است، این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا ساعت حدود ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه‌های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسائل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاورد‌های علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.

برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ بصورت متناوب و در پانزده دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • با «مثبت آموزش» در شبکه آموزش به روز باشید
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست
  • واکنش باشگاه تراکتور به حمله هواداران به بازیکنان
  • جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس