Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند و دستگیری 4 آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر سرپل ذهاب کرده بودند، خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: روز 30 فروردین امسال یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهر سرپل ذهاب به پلیس گزارش شد که طی آن 4 نفر با مراجعه به درب منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن دختر جوانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد سرکرده باند آدم ربا خواستگار دختر جوان بوده اما با مخالفت خانواده وی روبرو شده و به همین خاطر همراه با دوستانش تصمیم به ربودن او گرفته است.

انهدام باند آدم ربایی در سرپل ذهاب/ دستگیری 4 آدم ربا

سردار جاویدان ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع طرح مهار توسط پلیس شهرستان اجرا و خودروی ام وی ام متعلق به آدم ربایان در ورودی روستای "ریزه وند" شناسایی و پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو عوامل آدم ربایی با توجه به تاریکی شب موفق به فرار می شوند اما دختر جوان ربوده شده بدون اینکه آسیبی ببیند نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش می شود.

وحشتناک ترین باند سرپل ذهاب چه رازی داشت؟ / گروگان فاش کرد

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و 3 عدد فشنگ جنگی در داخل خودروی آدم ربایان یادآور شد: با توجه به شناسایی عوامل آدم ربایی، کاراگاهان پلیس آگاهی سرپل ذهاب به فاصله کوتاهی موفق به یافتن مخفیگاه همدستان فرد آدم ربا شده و با هماهنگی مقام قضائی آنها را دستگیر کردند.

سردار جاویدان گفت: پس از دستگیری 3 عضو باند تلاش برای یافتن سرکرده و عامل اصلی آدم ربایی ادامه داشت تا اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شهر کرمانشاه شدند و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به سرپل ذهاب منتقل کردند.

آدم ربایی برای رسیدن به دختر مورد علاقه / در سرپل ذهاب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: این فرد به جرم خود مبنی بر ربودن دختر مورد علاقه خود اعتراف و انگیزه اش را نیز مخالفت خانواده وی با ازدواجشان عنوان کرد. خانواده ناهید با ازدواج آنها مخالفت کرده بودند که پسر جوان برای رسیدن به ناهید دست به آدم ربایی زد.

وی در ادامه و با تاکید بر اینکه پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد، گفت: خوشبختانه جرائم خشن در کرمانشاه حداقلی است که این حداقل ها نیز در اسرع وقت کشف و مجرمان به سزای عمل خود می رسند.

سردار جاویدان در پایان با اخطار به مجرمان مبنی بر برخورد قاطعانه پلیس به آنها گفت: استان کرمانشاه محل امنی برای این افراد نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری پلیس منزل فرار جرم اخبار حوادث آدم ربایی شناسایی و دستگیر باند گروگان حوادث کرمانشاه سرپل ذهاب اخبار کرمانشاه عکس فیلم کلینیک انفجار اخبار تهران تجریش حادثه حوادث تهران ویدیو ایران دختر جوان آدم ربایی سرپل ذهاب آدم ربا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای فروردین‌ماه سال جاری در پی فقدان دختری حدودا ۲۰ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند که فقدانی به بهانه خرید از منزل بیرون رفته است، ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است. خانواده این فقدانی در حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند که اعضای خانواده‌شان فقدانی را در یکی از خیابان‌های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با تحقیقات میدانی مشخص شد که فقدانی به همراه یک مردجوان از مغازه‌ای اقلام خوراکی تهیه کرده است و به این ترتیب در ابتدا چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد. 

ولی‌پور گودرزی بیان کرد: پس از مراقبت‌های نامحسوس و شبانه روزی، بعد از هماهنگی‌های قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به همراه فقدانی به پلیس آگاهی انتقال یافت. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت که حدودا ۳ سال با فقدانی آشنا بوده است و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی، موضوع را باخانواده او درمیان گذاشته است، اما به دلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز، با مخالفت‌های شدید خانواده فقدانی روبه‌روشده و به گفته خودش، چاره‌ای جز فراری دادن او نداشته است. متهم همچنین اعتراف کرد که با طرح و نقشه قبلی، فقدانی را از منزل خارج کرده و با خود به منزلش در مرکز شهر تهران برده است. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به پیدایش فقدانی، نامبرده تحویل خانواده خود داده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آدم‌ربایی در دامغان؛ چه بر سر گروگان آمد؟
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد