Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:46:37 GMT

خدمت‌رسانی ۷۲ هزار ارتشی در بحث پیشگیری از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۷۲۹

خدمت‌رسانی ۷۲ هزار ارتشی در بحث پیشگیری از کرونا

سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس بیمارستان منطقه ای ۵۹۷ بجنورد اظهار داشت: از ابتدای اسفند گذشته تاکنون ۶۰ هزار نفر از همکاران نظامی نیروی زمینی ارتش مشغول خدمت رسانی در بحث مبارزه با کرونا بوده اند که کار خود را نیز به خوبی انجام داده اند.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۲ هزار نفر از کارکنان حوزه بهداشت و درمان این نیرو نیز در فرآیند مقابله با کرونا و درمان بیماران آن به صورت شبانه روزی مشغول خدمت بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی یادآور شد: نیروی زمینی ارتش در این جبهه حضوری موثر و پررنگ داشته است و تقدیم دکتر موسوی، به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت دلیلی بر این مدعاست.

سرتیپ دوم موذنی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گفت: از عموم مردم درخواست می کنیم تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت لزوم به شرکت در تجمعات، حتما از ماسک استفاده کنند.
در پایان این آیین که با قدردانی از شماری از کادر درمانی بیمارستان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بودند، همراه بود، با قدردانی از خدمات دکتر بهروز ازغدی، سرهنگ پزشک حسین طالقانی به عنوان رییس بیمارستان ۵۹۷ ارتش در بجنورد معرفی شد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی بجنورد ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد شهدای گرانقدر خوزستان گفت: طبق نامه ۵٠ امیرالمومنین امام علی (ع) خطاب به فرماندهان سپاهشان، رزمندگان و فرماندهان متقابلاً یکسری حقوق بر گردن همدیگر دارند که همواره باید در جهت ادای این حقوق کوشا باشند

 حجت الاسلام رضایی گ با بیان اهمیت این نامه در تنظیم روابط سازمان سپاه پاسداران ادامه داد: در همه امور مشورت را سرلوحه کار‌ها قرار دهید.

وی تاکید کرد: طبق این نامه شریف، تواضع و استفاده از نظرات رزمندگان، توجیه نیرو‌ها تا پایین‌ترین سطح سازمانی در سپاه از اوامر و دستورات امام علی علیه السلام است.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی خطاب به فرماندهان ادامه داد: به جز حکم خدا که قابل مشورت نیست، فرمانده باید در تمام امور با زیردستان خود شور و مشورت کند؛ این اصل استوار در تاریخ صدر اسلام وجود داشت. 

وی ضمن گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: قدر پاسداری را بدانیم و همیشه از لباس سبز سپاه باید پاسداری کرد، این لباس مقدس به برکت خون مطهر شهدا بدست ما رسیده و یادآور سخنان پر حلاوت امام راحل حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خرسندیم که امروز خدمات نیروی زمینی سپاه در راه حفظ امنیت و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌ها مورد رضایت خداوند متعال و مردم شریف کشورمان قرار گرفته است

سردار خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیز در سخنانی با اشاره به آمادگی روحی و معنوی پاسداران رده‌های نیروی زمینی سپاه، بیان نمود: پاسداران نیروی زمینی سپاه با حفظ مرز‌های عقیدتی و خاکی آماده جانفشانی در راه میهن و نظام اسلامی هستند.

در پایان این مراسم از فرماندهان و مسئولان برگزار کننده نخستین دوره توانمندسازی فرماندهان و روحانیون نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نیروی زمینی سپاه (دوره سردار شهید دریساوی) که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)