Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:03:24 GMT

۶۶ نفر در اجرای طرح ظفر در اراک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۷۴۰

۶۶ نفر در اجرای طرح ظفر در اراک دستگیر شدند

سرهنگ «یوسف سپهوند» روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای طرح ظفر شهرستان اراک در جمع خبرنگاران افزود: در این طرح که از هشتم تیرماه جاری به مدت چهار روز برگزار  شد، سه میلیارد و ۸۵۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق نیز کشف و ضبط و ۸۱ فقره سرقت نیز شناسایی شد.

وی با بیان اینکه اجرای  این طرح با  رضایتمندی بالای مردم همراه بود، ادامه داد: کشف چهار کیلوگرم انواع موادمخدر، توقیف ۸۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱۸ دستگاه خودرو از دیگر توفیقات اجرای این طرح است و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سپهوند عنوان کرد: اجرای طرح ظفر به صورت مستمر و در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان مرکزی در دستور کار قرار دارد و در این طرح مطالبات مردمی با جدیت دنبال می‌شود.

شهرستان اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی امنیت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی امنیت انتظامی اراک استان مرکزی امنیت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سردار شجاعی گفت: مأموران این فرماندهی مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم، در حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: مأموران موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر که در کابین خودرو جاسازی شده بود را کشف و قاچاقچی آن را نیز دستگیر کند.
فرمانده مرزبانی استان گفت:  یک دستگاه خودرو سواری توقیف، یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل: مقدار ۴۰۹ شیشه، مقدار ۱۱۱ کیلوگرم از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی