Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی فرارسیدن دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان را به ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی فرارسیدن روز جهانی ورزشی نویسان را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است:

ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا یَسْطُرُونَ
سوگند به قلم و آنچه می نویسد

در روز جهانی خبرنگاری ورزشی فرصت را مغتنم شمرده و صمیمانه ترین تبریکات مجموعه فدراسیون فوتبال را به جهت پاسداشت و تکریم زحمات مدیر مسئولان، سردبیران، دبیران، خبرنگاران، گزارشگران و عکاسان ورزشی که با زحمات و تلاش های شبانه روزی خود نشاط و شادابی را به ملت بزرگ ایران ارزانی داشته اند تقدیم می نماییم.

در روزهایی که ویروس منحوس کرونا بر سرتاسر گیتی سایه شومی افکنده و حتی به لغو یا تعویق رخدادهای بزرگ جهانی انجامیده، نقش متعهدانه و دغدغه مند خبرنگاران ورزشی بیش از پیش ظهور کرده و آنان همچون همیشه با تلاش وصف ناپذیر به فعالیت خود در راستای اطلاع رسانی ادامه می دهند و بی شک در این شرایط خاص مخاطبان میلیاردی در سرتاسر کره خاکی هم با اشتیاق به دنبال دریافت محتوای غنی از سوی خانواده بزرگ ورزشی نویسان هستند. در این روز تاریخی، یاد عزیزان رسانه ای که در سال های دور و نزدیک از میان ما رفتند را صمیمانه گرامی می دارم.

بدون شک خاطره همراهی گرم زنده یادان عطالله بهمنش، پرویز زاهدی، مهدی اسداللهی، بهرام شفیع، عباس عبدالملکی، ناصر احمدپور، عبدالقدیر آب پرور، ایرج باباحاجی، مهدی شادمانی، علی مودت، داوود غرانوش، مرتضی پروازی مقدم، اکبر دیانی، یدالله خاکباز، منوچهر لطیف، جعفر محتشمی، مهدی نفر، میلاد اسلامی، حسین جوادی، علیرضا حافظی، بیژن رویین پور، حسین جباری، محمد پورثانی، منوچهر واحدی، پویان امیری، اسماعیل زرافشان، نیما نهاوندیان، کامیار سعادت، حسین حیدری، رسول کاظم نژاد و... که از جمع ما رفتند، از یادها نخواهد رفت.

این روز بر همه شما عزیزان و بزرگواران که همواره چراغ راه ورزش کشور بوده اید مبارک.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار ورزشی دبیرکل فدراسیون فوتبال ورزشی نویسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پ نالتی و ۳۸-پ نالتی) و کاکو (۵۶-پ نالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آنها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آنها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

کد خبر 6081518 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پی عملیات «وعده صادق»