Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسارت 110 میلیارد ریالی شرکت ماه تاب گستر در جلسه ای با حضور محسن پور کیانی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره به احمد مشایخی معاون بهره برداری شرکت ماه تاب گستر پرداخت شد .

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز چندی پیش دستگاه ترانسفورماتور نیروگاه رودشور دچار حریق شد و خساراتی را به نیروگاه وارد کرد که بلافاصله بیمه البرز چک علی الحساب به مبلغ هفت میلیارد ریال پرداخت کرد و پس از ارزیابی های لازم و مشخص شدن مبلغ خسارت وارده و خسارت عدم النفع ، در مجموع مبلغ 110 میلیارد ریال به شرکت ماه تاب گستر پرداخت شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بیمه البرز ضمن اعطای چک خسارت به این بیمه گزار خسارت دیده گفت: نیروگاه ها سرمایه ملی کشور هستند و برای بیمه البرز افتخاری است که نزدیک به یک دهه بیمه گر شرکت ماه تاب گستر بوده است.

محسن پورکیانی ، افزود جبران خسارت وظیفه ما به عنوان بیه گر است و سیاست بیمه البرز پرداخت خسارت در کوتاه ترین زمان ممکن به ویژه در شرایط کنونی اقتصادی است .

نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز ضمن تشکر از مدیران ارشد شرکت ماه تاب گستر اظهار امیدواری کرد که بیمه البرز مشاور و بیمه گر خوبی برای آن مجموعه معظم باشد و افزود : در شرایط کنونی مورد انتظار است که بیمه گزاران نسبت به ارزیابی مجدد اموال و به روز رسانی بیمه نامه های خود اقدام کنند تا در زمان خسارت دچار مشکل نشوند.

احمد مشایخی ، معاون بهره برداری شرکت ماه تاب گستر نیز در این جلسه با قدردانی از کادر فنی بیمه البرز که از زمان حادثه با پیگیری های مستمر به منظور ارزیابی و پرداخت خسارت اقدام کردند ، گفت : بیمه البرز در صنعت بیمه کشور جایگاه ویژه و بالایی دارد و به همین خاطر شرکت ماه تاب گستر در هشت سال گذشته بیمه البرز را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کرده است .

وی افزود: شرکت ماه تاب گستر با داشتن 12 نیروگاه تولید برق در حال حاضر پنج درصد برق کشور را تامین می کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه البرز پول نیوز پرداخت خسارت بخشودگی جرایم بیمه نامه بیمه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان لامرد گفت:  بنا بر اعلام کارشناسان این سازمان باران و سیل اخیر به گندم زارها، صیفی جات، جاده‌های بین مزارع و چندین قنات در لامرد خسارت وارد کرده است.  

علیرضا محمدی افزود: بیش از ۷۰ درصد این خسارات به کشاورزان بخش اشکنان این شهرستان بود.
رییس جهاد کشاورزی لامرد بیان کرد: در بارش‌های ۲۸ فروردین بیش از ۸۴ میلی متر بارش در ایستگاه باران سنجی جهاد کشاورزی اشکنان ثبت شد.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی به محیط زیست خراسان رضوی
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • خسارت ۷۸ میلیارد ریالی تخلفات صید و شکار به محیط زیست خراسان رضوی
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • خسارت بیش از ۵ هزار میلیارد ریالی به بخش کشاورزی کنارک
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی