Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:43:11 GMT

۲ باب خانه مددجویی در میانه تحویل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۹۵۹۶۸

۲ باب خانه مددجویی در میانه تحویل شد

فرمانده سپاه میانه روز پنجشنبه در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، تلاش برای محرومیت زدایی را در سایه ایثار و روحیه جهادی میسر دانست و این روحیه و ایثار را ثمره ای از ثمرات تمام ناشدنی فرهنگ دفاع مقدس برشمرد.

 حسین محمدی با بیان اینکه یکی از رسالت های اصلی ما انتقال این روحیه و تفکرات سازنده و فرهنگ "ما می توانیم" به نسل جوان است، اضافه کرد: ساخت خانه های محروم در چنین مناطق صعب العبور و دورافتاده ای نشان می دهد که با تلاش و کار جهادی می توان هر ناممکنی را ممکن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیجیان در ساخت و آماده سازی این پروژه ها، گفت: سپاه همیشه یار و یاور ما بوده است و ما بدون حمایت سپاه هرگز نمی توانیم این ماموریت های محرومیت زدایی را به خوبی انجام دهیم.

 فرج اله جعفری با یادآوری اینکه بسیاری از این مددجویان توانایی تهیه خانه برایشان تقریبا غیرممکن است، تهیه مسکن برای آنان را از بزرگترین دغدغه های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: ما در این عرصه هر چه در توان داریم بکار خواهیم گرفت و با کمک سپاه، ساخت این پروژه ها را استمرار خواهیم داد.

 این خانه های مددجویی در ابعاد ۵۰ و ۴۰ متر با هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد و سپاه میانه در روستای عجمی ساخته شده است.

  در آیین افتتاح این پروژه ها از احمد شاکر فرمانده اسبق میانه به عنوان مدیر و سرپرست اجرایی ساخت این پروژه ها، تقدیر شد.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت میانه کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت میانه پروژه ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد

نوروزپور گفت: ۲۶۶ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به ۲ هزار و ۷۵۲ خانواده مددجو زیر پوشش کمیته امداد میامی طی سال گذشته پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۱۲ میلیارد ریال برای تامین لوازم ضروری منزل مددجویان طی این بازه زمانی اختصاص یافت، ابراز کرد: هفت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز برای تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج جوانان این شهرستان هزینه شد.

وی ادامه داد: بیش از ۹ میلیارد ریال به منظور جبران بخشی از هزینه‌های درمان مددجویان تحت حمایت طی سال ۱۴۰۲ توسط این نهاد هزینه شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی اظهار کرد: چهار میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد