Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در پی کشته شدن بیش از ۸۰ نفر در ناآرامی‌ها پایتخت اتیوپی، نخست‌وزیر این کشور برخی قدرت‌های خارجی را به ناآرام کردن این کشور با هدف تحت تأثیر قرار دادن پروژه سد النهضه متهم کرد. تاریخ انتشار: 13:35 - 12 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۰۸۹ خبرگزاری میزان - با ترور «هاشالو هوندیسا» خواننده و فعال سیاسی مشهور اتیوپیایی، آتش درگیری‌ها و خشونت در این کشور شعله‌ور شد که تا کنون به کشته شدن بیش از ۸۰ نفر منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاهدان عینی گفتند که نیرو‌های ارتش نیز از روز چهارشنبه (دیروز) در برخی نقاط پایتخت مستقر شده‌اند و صدای تیراندازی در برخی مناطق مسکونی شنیده می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی در همین زمینه: جنایت وحشتناک در شهر «بعقلین» لبنان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اتیوپی ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود

 همزمان با سفر رسمی ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان و به نشانه دوستی و همسایگی دو کشور، یک خیابان در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود.

به گزارش ایرنا، قرار است مراسم پرده‌ برداری از تابلوی نامگذاری خیابان ایران پس از مذاکرات رسمی شهبار شریف نخست وزیر پاکستان و رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در اسلام‌آباد توسط سران دو کشور برگزار شود.

این خیابان که پیش تر به خیابان یازدهم در شهر اسلام‌آباد شناخته می‌شد فردا دوشنبه و همزمان با سفر هیات بلندپایه ایرانی به پاکستان، به نام «ایران» نامگذاری خواهد شد.

نامگذاری خیابان‌ها به نام مشاهیر و شخصیت‌های ایران و پاکستان، بخشی از مناسبات فرهنگی دو کشور را تشکیل می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران در راستای روابط عمیق فرهنگی خود با پاکستان، خیابان و بزرگراه‌هایی در تهران را به نام‌های پاکستان، اقبال و محمد علی جناح نامگذاری کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟
  • ۶۲ درصد از شالیزار‌های گیلان شخم زده شد