Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مرد 44 ساله و جوان 36 ساله و همجنین پلمپ انبار احتکار لوازم خانگی در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری بیان کرد: با تلاش و هوشیاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عاملان قتل مردی 44 ساله در جاده خاش-زاهدان در خردادماه سال جاری در کمتر از 20 روز از وقوع جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در بررسی جزئیات این جنایت مشخص شد مردی جوان با همدستی همسر مقتول نقشه این جنایت را کشیده و مقتول به ضرب 2 گلوله کلت کمری به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل جوان سربازی نیز خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی  سرباز، متهم به قتل جوان 36 ساله را که با ضربات چاقو از ناحیه گردن و کمر در 9 خردادماه سال جاری در حاشیه رودخانه روستای "نوبند" بخش "پارود" این شهرستان به قتل رسیده بود، در کمتر از 24 ساعت شناسایی کردند.

قنبری اضافه کرد: ماموران پلیس در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای این شهرستان متهم را دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی کردند.

وی در ادامه از پلمپ انبار احتکار خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زابل یک انبار لوازم خانگی احتکار شده در شهر زابل شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به تشکیل پرونده برای متخلف، تصریح کرد: در این رابطه 51 دستگاه یخچال فریزر، 51دستگاه کولر آبی و 18 دستگاه اجاق گاز طرح فر به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف و یک فرد متخلف دستگیر و به مقام قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل انبار احتکار دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۹۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد
  • قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی
  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • مدیر یک شرکت لوازم آرایشی در برج بیست طبقه‌اش به قتل رسید
  • قتل مدیر شرکت‌ لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در برج ۲۰ طبقه‌اش
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان